Want ik heb daarstraks voor het eten het laatste vierderangs ticket gekocht voor de voorstelling van Carmen in Opéra Royal de Liège. Buiten het feit dat het een last-minute beslissing was (de meeste tickets waren al uitverkocht tegen september), ga ik ook nog eens helemaal alleen daar naar toe. Nu helpt het wel dat ik de Opéra al ken, en ik nadien naar mijn vriend ga die 100m verderop woont lol. Het is ergens helemaal vooraan in de zaal, maar helemaal aan de zijkant gedrukt. Waarschijnlijk zal ik maar de helft van het podium kunnen zien, en met nekpijn de boventiteling volgen. Maar het is super mooie muziek, en ik wilde die graag toch eens zien.
Dat is tenminste al de eerste stap naar meer dingen op mezelf doen. Want ik ga ook in het voorjaar ergens helemaal alleen naar een concert van Dotan in Brussel, wat uh, toch wel wat enger is.
Dus ja. Manon goes wild. Of niet, vind jij dit wild? Gaat er iemand trouwens naar het Dotan concert in Brussel?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt