• ... want over een week hang ik ergens boven de oceaan!


    Ik vertrek maandag 8 januari naar de Verenigde Staten, want ik ga daar enkele maanden studeren. Heel erg leuk, maar ook doodeng, natuurlijk. Het is een enorme kans die ik heb gekregen en het kost me natuurlijk redelijk wat geld (gelukkig is de dollar minder waard dan de euro), maar ik heb er ontzettend veel zin in. Ik heb mijn roommate al leren kennen en ze lijkt me ontzettend aardig, dus dat is al heel positief.

    Ik ga naar State University of New York at Geneseo en dat ligt bijna recht onder Rochester en is 'slechts' anderhalf uur vliegen naar NYC en 50 minuten naar Toronto en het ligt ook redelijk dichtbij de Niagra Falls. Ik weet al enkele tripjes die ik wil gaan maken. :Y)

    Ik zal jullie wel op de hoogte houden van Matty in het Land van Trump en Andere Halvegaren. Ik zal hoogstwaarschijnlijk redelijk veel foto's op Instagram plaatsen, dus als jullie me daarop willen volgen, zou het leuk zijn! Mijn username is mattymeijer.




    Hebben jullie nog wilde plannen voor 2018?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Varekai schreef:
    (...)

    Beste idee so far. Spam maar vol :"D


    Ik heb af en toe wel goede ideeën. Zelfs om tien uur 's avonds op 1 januari. :Y) Mag het afgewisseld worden met foto's van de campus, het eten, mijn boeken, (de honden van) mijn roommate en zo?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik zou graag mijn rijbewijs halen en dit jaar minder stress hebben. Concrete plannen heb ik verder (nog) niet.


    26 - 02 - '16

    Even snel een kleine update voor ik naar mijn college moet:

    Heya! Ik ben hier ondertussen twee weken en het bevalt uitstekend. :Y) Hoewel het de eerste dagen nogal wennen was, en ik voelde me een beetje eenzaam, heb ik nu contact met leuke mensen en bevallen mijn lessen ook heel goed. Er is een week geleden een flink pak sneeuw gevallen en het vroor maar liefst 20 graden, maar het smelt nu langzaam weer weg.
          Ik heb nog niet echt veel foto's gemaakt, ik update wel mijn Snapchatstory regelmatig met alle nieuwe indrukken (ijshockeywedstrijden, eekhoorns, eten). Om eerlijk te zijn vind ik het nog steeds raar dat ik hier ben en ik moet sowieso nog heel erg wennen aan het continu horen van Engels om me heen, lol. Van mij mogen jullie me toevoegen op Snapchat, als jullie meer willen zien. ^^ Dezelfde username als voor Instagram.

    Liefs!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ben enorm jaloers op je! Ben eind vorig jaar naar Nieuw Zeeland geweest en heb nu geen stabiele job, dus ik kan alleen maar van zoiets dromen. Hoop dat ik het ook nog eens mag meemaken. Heel veel plezier gewenst!


    ars moriendi