• ... want over een week hang ik ergens boven de oceaan!


    Ik vertrek maandag 8 januari naar de Verenigde Staten, want ik ga daar enkele maanden studeren. Heel erg leuk, maar ook doodeng, natuurlijk. Het is een enorme kans die ik heb gekregen en het kost me natuurlijk redelijk wat geld (gelukkig is de dollar minder waard dan de euro), maar ik heb er ontzettend veel zin in. Ik heb mijn roommate al leren kennen en ze lijkt me ontzettend aardig, dus dat is al heel positief.

    Ik ga naar State University of New York at Geneseo en dat ligt bijna recht onder Rochester en is 'slechts' anderhalf uur vliegen naar NYC en 50 minuten naar Toronto en het ligt ook redelijk dichtbij de Niagra Falls. Ik weet al enkele tripjes die ik wil gaan maken. :Y)

    Ik zal jullie wel op de hoogte houden van Matty in het Land van Trump en Andere Halvegaren. Ik zal hoogstwaarschijnlijk redelijk veel foto's op Instagram plaatsen, dus als jullie me daarop willen volgen, zou het leuk zijn! Mijn username is mattymeijer.




    Hebben jullie nog wilde plannen voor 2018?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ah echt superleuk! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, het lijkt me echt een geweldige ervaring. Heel veel plezier en succes gewenst! ^^
    En wilde plannen voor 2018... tja geen idee. Na de zomer met een nieuwe opleiding beginnen en verder heb ik nog niet veel op de planning staan haha.

    Ah nice. Lijkt me echt tof. Wildste plan is 2 weken bali op 6 januari en ik hoop te gaan studeren.


    The truth is out there.

    Super gaaf! Ik snap dat het ergens ook heel erg spannend is. Ik hoop dat je het super gaat krijgen en ik ga je zo even volgen op Instagram :)


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Alvast veel plezier! (:


    And then we'll see it.

    Oké ik ben redelijk vet jaloers nu hahaha :'D Dat klinkt echt mega geweldig tof en en en....is er ruimte in je koffer? Ik wil meeeeee


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wauw, ik moet eerlijk zeggen dat ik nu echt heel jaloers ben haha. Maar wat ontzettend gaaf! Ik ga je account zo even volgen. ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    J a l o e r s. Ik ga dit jaar ook 4 maanden op stage naar het buitenland, maar dat is gewoon in Europa :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel veel succes en plezier :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Matts — ik vind het echt zo ontzettend stoer van je dat je dit gewoonweg gaat doen. Daarbij ben ik natuurlijk jaloers as fuck maar dat is een ander verhaal. (': Helaas heb ik geen instagram, maar ik bestook je gewoon met vele vragen!


    Wauw zo leuk! Ik zou dit echt nooit durven, ik wil ook niet eens in een andere stad gaan wonen als ik uit huis ga of de jaren daarna.
    Ik hoop dat je het daar naar je zin gaat hebben c:


    What worries you, masters you.

    Oh damn, ik ben echt heel erg jaloers, haha. Heel veel plezier en ik hoop dat je het leuk gaat hebben. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gefeliciteerd! Alvast veel plezier en succes! Wilde plannen... Tja, niet echt ;')

    Aah, Matty, daar gaat m’n Groningse buddy dan. Op wereldreis. Ik wens je heel veel plezier en geluk! Ik ben benieuwd!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ah jongens wat een lieve reacties. Ik heb vast wel ruimte in mijn koffer, maar dan moet je die koffer wel zelf meenemen, betalen en verslepen. :'D

    Ik heb er echt heel veel zin in en als jullie het leuk vinden, kan ik zo nu en dan ook op Quizlet wel enkele foto's plaatsen. c: Als we de site dan toch actiever willen maken, dan maar met foto's van Niagra Falls en NYC, amiright?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    Ah jongens wat een lieve reacties. Ik heb vast wel ruimte in mijn koffer, maar dan moet je die koffer wel zelf meenemen, betalen en verslepen. :'D

    Ik heb er echt heel veel zin in en als jullie het leuk vinden, kan ik zo nu en dan ook op Quizlet wel enkele foto's plaatsen. c: Als we de site dan toch actiever willen maken, dan maar met foto's van Niagra Falls en NYC, amiright?


    Beste idee so far. Spam maar vol :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen