• Ok mensen, ik ga heel ff mijn bek open trekken over die mensen die zeggen dat ze dood willen doordat ze tóch nooit iets goed kunnen doen.
    Like; Haal jezelf zo niet naar beneden! Iedereen is anders&&heeft andere talenten. Het een kn je misschien wel beter als het ander maar who care's? Als je meteen als je iets niet lukt gaat denken dat je een mislukkeling bent, waar gaat dat dan naartoe? Áls je hier op Q. een topic opent dat je zelfmoord wil plegen, heb je daar dan wel erg goed over nagedacht? Eenkeer dat je het hebt gedaan, kán je niet meer terug. Besef je dat wel? Je leeft 1 keer ! Vooraleer je dat doet, denk er over na onplaats van ineekeer de zielepoot te gaan uithangen. Zelfmoord hé, da's iets waar je niet mee moet spotten&& zeker niet zeggen als je gewoon aandacht wil.
    Als je nog iets wil toevoegen, doe gerust :Y)
    xoxo'<3

    amen


    Some angels have no wings.

    Agree!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mee eens :Y)

    Helemaal mee eens


    Music is the new sex

    amen_O_
    add: Het is ook niet stoer om de hele tijd te zeggen dat je dood wil. Het is met 2 mensjes van mijn school gebeurt. Zij liepen tegen iedereen te zeggen dat ze dood wilden. Nu zijn ze zwaar vriendloos.


    I am an idiot, I move.

    AGREE <<33


    I found myself in Wonderland.

    Hallelujah Amen _O_

    Als ik echt dood wou zou ik het niet op internet neerzetten. Zie je ook met zelfbeschadiging; de personen van wie je het 't minst verwacht doen het.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jah je hebt gelijk,

    Maar ik heb nu ook wel al een dood gewild maar heb het niet gedaan, waarvoor ik nu heel blij ben
    Het was eigenlijk gewoon omdat ik het leven verkeerd bekeek,

    xD Ik heb er wel een quis over geschreven over men gevoelens van toen

    hij heet

    Het leven is mijn sachtoffer

    Dit is geen reclame, maar daarin staat gewoon over hoe ik toen over het leven dacht ö

    Maar je hebt wel gelijk =D

    amen.
    Als je zo'n topic maakt, wil je gewoon alleen maar aandacht.

    Wauw =] echt mooi gezegd ^^ helemaal mee eens ^^


    Life is hard and then we die

    ik vind dit topic totale onzin.
    like, wat wil je ermee bereiken? mensen gaan heus niet luisteren naar jou.
    als zij aandacht willen trekken en zelfmoord willen plegen, dan is dat toch hun probleem? je zal ze heus niet tegenhouden door een topic waarin je zegt hoe stom het wel niet is.

    Abs.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    ik vind dit topic totale onzin.
    like, wat wil je ermee bereiken? mensen gaan heus niet luisteren naar jou.
    als zij aandacht willen trekken en zelfmoord willen plegen, dan is dat toch hun probleem? je zal ze heus niet tegenhouden door een topic waarin je zegt hoe stom het wel niet is.

    Abs.


    Waarom reageer je er dan op als je het toch pure quatch vind?

    (...)

    Waarom reageer je er dan op als je het toch pure quatch vind?


    Amen. x'x.

    Je hebt wel gelijk, maar ik snap ook wel dat sommige mensen wel zelfmoord plegen, sommige mensen hebben gewoon niets meer om voor te leven,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.