• Welkom, welkom.
    Momenteel ben ik een verhaal van me aan het herschrijven en ik ik zoek nog lezers.
    Durf jij het aan? Druk dan nu op de 'Neem Abo op deze Story'-knop!

GOODBYE.

Wanneer een meisje op een vervelende manier wordt benaderd, laat dat littekens achter. Het tekent en achtervolgt je.
          Wat als je dag na dag geconfronteerd wordt met die ene gebeurtenis? Wat als het niet bij een keer blijft?

Summer heeft een zware periode achter de rug. Eindelijk gaat het beter met haar. Ze is minder vaak afwezig op school, ze lacht meer en voelt zich eindelijk weer normaal. Ze heeft het een plekje gegeven en voelt zich sterker, maar wat ze niet weet, is dat de echte zware periode in haar leven nog niet is begonnen. De periode die haar zal breken, ligt om het hoekje te wachten om toe te slaan.

• 16+ In verband met heftige onderwerpen.
    • Dit is een herschreven versie. Het originele verhaal staat nu niet meer online.

Klik hier met je mooie cursor om naar de story te gaan ;')

look at the stars, look how they shine for you;

Oeh, ziet er spannend uit! Helaas ben ik nog maar twaalf, maar over een paar jaar kom ik wel weer terug ;')

Executie schreef:
    Oeh, ziet er spannend uit! Helaas ben ik nog maar twaalf, maar over een paar jaar kom ik wel weer terug ;')

Aw, lief. Groei maar snel!

look at the stars, look how they shine for you;