• Pokémon?

    Omdat mijn vriend het nog heel fanatiek speelt, speel ik ook wel eens omdat wij toevallig 2 verschillende kleuren zijn. En dan gebruikt hij mijn account wel eens om zich uit een gym te halen of speelt hij met mijn gsm extra wanneer hij extra mankracht nodig heeft bij een raid. Dus mijn account blijft best actief.
    Nu zitten we aan een generatie waar ik er geen enkele van ken (eigenlijk ken ik alleen generatie 1 haha). Dus ik vind het ook minder interessant. Maar ik ga wel nog eens graag met mijn vriend op stap om op Pokémon te gaan 'jagen'. Gewoon voor de gezelligheid omdat we dan iets hebben dat we samen kunnen doen. ^^

    Dus nu vraag ik me af: spelen jullie nog Pokémon Go?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nooit Pokémon gezien, nooit Pokémon Go gespeeld. Dus nee. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Nooit Pokémon gezien, nooit Pokémon Go gespeeld. Dus nee. :Y)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Jep. Niet elke dag even vaak to be honest, maar ik ben er nog vrij geregeld op te vinden (:
    ken ook vooral generatie 1, dus daar ben je niet alleen in. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb het wel een tijd gespeeld toen het er net was, maar nu al maanden niet meer eigenlijk. Ik woonde eerst nog in Breda, waar het echt leuk was om te spelen, maar waar ik nu woon is ook niks te doen. :c


    Caution first, always.

    Ik heb fases. Soms speel ik het weer even vrij actief om er dan weer ruim een maand niets mee te doen :').


    Stenenlikker

    Ik was altijd te skeer om m'n 4G te gebruiken. :')


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb het misschien een weekje gespeeld haha. Ik speel wel nog steeds Pokemon SoulSilver op m’n DS. Ik ken ook alleen die “oude” Pokemon.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ledecky schreef:
    Nooit Pokémon gezien, nooit Pokémon Go gespeeld. Dus nee. :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ja, maar niet via Pokémon Go :')
    Ik spaar alle games die ik via de 3DS kan spelen C:
    Er schijnt ook nog een soort Harry Potter versie te komen met net zo'n concept als Pokémon Go en daar ben ik wel benieuwd naar ^^


    26 - 02 - '16

    Ledecky schreef:
    Nooit Pokémon gezien, nooit Pokémon Go gespeeld. Dus nee. :Y)


    And then we'll see it.

    dad schreef:
    Ik was altijd te skeer om m'n 4G te gebruiken. :')

    lol same


    And then we'll see it.