• Aangezien het nu vakantie is heb ik weer genoeg tijd om te lezen. Daarom heb ik besloten om weer verder te gaan met Game of Thrones, en het tweede boek op marktplaats gekocht.
    Het probleem waar ik nu tegen aan loop: op de voorkant van het boek staat 'het tweede seizoen'. Ik weet nu niet zeker of het dan geschreven is volgens de lijn van de HBO serie, of gewoon als normaal en dat het er alleen op staat zodat mensen het sneller herkennen? In de binnenkant van het boek staat ook: 'De boeken van Het Lied van IJs en Vuur' met daaronder andere covers. Ik kom er niet helemaal uit met google, is er iemand anders die dit wel weet? Ik wil wel graag de oorspronkelijke versie lezen namelijk.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Als het goed is gewoon boekvariant, maar voor herkenning inderdaad. Ik heb ook twee boeken van 'seizoen 1 en 2' maar is gewoon het originele verhaal. Heb je de serie gezien? Dan merk je vanzelf de verschillen :')

    [ bericht aangepast op 22 dec 2017 - 17:53 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Als het goed is gewoon boekvariant, maar voor herkenning inderdaad. Ik heb ook twee boeken van 'seizoen 1 en 2' maar is gewoon het originele verhaal. Heb je de serie gezien? Dan merk je vanzelf de verschillen :')

    Ja ik heb de serie (meerdere keren) gezien, en ik merkte in het eerste boek ook al een verschil. Bedankt iig geval!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Er zijn naar mijn weten geen boeken volgens de HBO serie, dus het zullen inderdaad de "gewone" boeken zijn. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried