• van mijn tante in terwolde/twello whatever xP en daar moetk heen en geen sin in :'( wnt het is er saaii.. dus dan gak mr in de hooischuur [sewonen op boerderij] op hooibalen klimme xP en dan wordk er weer uitgestuurd omda het te gevaarlijk is ;l en dan gak mr door het dorp lopen met 3 honden die psychisch gestoord sijn ;l maar goed.. wie heeft strx nog meer een Blrgh verjaardag ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Meeee :(
    Ik moet dalyk opweg naar Groningen met myn broer om by de verjaardag van onze oom te zyn >.<
    Onze ouders gingen daar gisteren al heen (A)
    Maar het is daar echt dóóóóód saai en byna niemand komt omdat byna de hele familie ruzie heeft met 'm.

    &nd Sterkte Nicooltjee<3(H)


    Movie hunter.

    ik had gister een verjaardag..
    maar die was niet leuk omdat ik ziek was:(... ook van een tante en die woont ook op een boerderij xD maar toen gingen we dus snel weer weg omdat ik me niet goed voelde.;P


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik, ook vandaag >.<
    Het meisje is wel aardig maar ze doet nogal vreemd soms... dan uit ze kritiek tegen me dat nergens op slaat. Ik kan ook niet goed tegen kritiek in RL maar dat zit gewoon in me.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Samantha
    arme jij

    @Rose
    Jij ook sterkte <3


    We can only learn to love by loving.

    Ik niet _O_ Ik zit hier gewoon lekker achter m'n PC'tje.(typing) Veel sterke Nicol,Samantha en Rosiiiee.<3


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik niet! :Y)
    Ik had gisteren een feestje, maar ik had een beetje te veel op.
    En ik slaap nooit zo lang, dus ik ben kinda heel erg brak nu.
    En mijn vriendin slaap boven nog wel, want die kan wel goed slapen!
    En daarvoor was ik met mijn vriendin naar Keulen gegaan in dat freakin koud Duitsland.
    Conclusie: Een halfdode die dit berichtje nu typt!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik niet k moet naar mijn oom en tante en dat word saai dat weet ik nu al =.= ,,


    http://dwergiie.blogspot.com/


    Ikke lkkr niet , ik ga vndaag naar de film x3
    HSM3 x]


    A. ikmisje.