Hi,
ik ga volgend jaar naar het derde jaar en dat is nogal spannend voor mij.. Ik heb 2 jaar moderne wetenschappen gedaan, en volgend jaar moet ik dus een richting kiezen. Normaal gezien ga ik verder gaan met ASO. Dat betekend dat ik kan kiezen tussen vier richtingen; Economie A, Economie B, Humane Wetenschappen en Wetenschappen. Nu twijfel ik eigenlijk ENORM welke richting ik wil doen.. Ik twijfel vooral tussen Economie B en Wetenschappen. Economie B is economie, maar met een uur extra wiskunde. Ik krijg nu SEI (sociale economische initiatie = gedragswetenschappen, cultuurwetenschappen (die twee tesamen is Humane Wetenschappen) en economie) en Wetenschappelijk Werk. Ik vind het allebei wel leuk, maar ik zou echt niet weten welke ik het leukst wil.. Verder weet ik wel dat ik later graag iets wil doen richting de geneeskunde, dus dat wijst volgend mij dan wel op wetenschappen. Maar ik vraag me af, aan welke beroepen denken jullie wat betreft Economie en Wetenschappen en welke richting zouden jullie kiezen?
Alvast bedankt ^^
falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.