In juli heb ik via facebook een jongen leren kennen en het is heel gezellig met hem maar op het moment irriteer ik me meer.
We hebben nu 3 maanden contact en straks onze tweede date dat we elkaar in het echt zien. Hij is echt heel lief en gezellig maar ik zit zelf nog in de verkenningsfase waarin ik nog aan het uitzoeken ben of ik hem meer dan gewoon leuk vind. Hij daarin tegen is al helemaal over zijn oren nog voordat we elkaar in het echt hadden gezien.
Nu flirt ik ook wel wat met hem maar ik voel nu ook een bepaalde druk dat ik een relatie met hem MOET hebben. Ook omdat zijn ouders mij al willen zien enzo. Afgelopen vrijdag was zijn moeder jarig en ik was ook uitgenodigd terwijl we elkaar toen nog maar 1 x in het echt gezien hadden.
Nu hadden we gisteren deze conversatie:
Vervolgens hadden we het over hints die ik kan afgeven straks tijdens onze date en toen hadden we deze conversatie:
Ik heb het ook met een vriendin hierover gehad en gevraagd hoe ik nog subtiel kan aangeven dat hij echt te snel gaat en zij antwoordde dat ze vind dat ik het vaak subtiel genoeg heb aangegeven maar dat het blijkbaar niet doordringt. Daarnaast vind ik ook dat hij nog wat aan zichzelf moet werken. Hij heeft voor mij nog niet echt een relatie gehad, dus hij is ook niet gewend om zijn negatieve gevoelens te uiten. Hierdoor hebben we al een discussie gehad en ik had hem al eerder uitgelegd dat hij zich moet leren open te stellen voor mij. Ik verwacht niet van hem om ineens zijn hele hart bij me uit te storten terwijl hij zelf al een binnenvetter is en dat ook niet gewend is, maar zeggen dat er wat dwars zit moet kunnen. Volgens hem wil hij me het beste geven en kan hij dat dan niet. Ik vroeg aan hem hoe hij dat wou gaan doen als we in een relatie zouden zitten, want dan zal het ook gebeuren dat hij boos of chagerijnig is of dat er iets dwars zit. Toen antwoordde hij dat hij dan uitwegen ging zoeken.
Ik had aangegeven dat ik teleurgesteld in hem was, want dit houd praktisch gezien in dat hij voor me weg loopt. Daarnaast heeft hij ook relatief vaak aangegeven dat hij heel bang is me kwijt te raken en als hij zijn negatieve gevoelens uit naar mij, dat hij bang is dat ik op hem afknap.
Ik weet op het moment even niet meer wat ik nou moet doen, zeggen of voelen.
There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face