Hoi Allemaal,
Ik ga het even uit leggen want ik twijfel of ik diegene moet vragen om wat te gaan drinken samen.
Ferdin en ik hebben vroeger toen we schattige 7 jarige waren bij elkaar op scouting in dezelfde groep gezeten, hij was echt een sulletje en nerd van de groep en rond zijn 13e stopte hij vanwege schaken. 5 jaar geleden op mijn 15e hadden we een scouting reünie en ik had hem ook uitgenodigd maar nooit reactie gekregen. Afgelopen jaar zat ik in vergadering van scouting (ik ben leiding inmiddels) en hij reageerde dat hij wel eens langs wilde komen.
Inmiddels is hij bijna elke week aanwezig, echt leiding is hij nog niet omdat hij vaak later aanwezig is door tennis of schaken. Nu is Ferdin dus uitgekomen tot een prachtige kerel en ik merk dat ik mij erg fijn voel bij hem in de buurt en we hebben het altijd gezellig en lachen veel. Toen schoot vandaag (na een hele ochtend samen met de kids) door mijn hoofd, misschien kan ik hem uitnodigen om samen eens wat te gaan doen. Daarna kwamen de twijfels want stel je voor dat dit uitloopt op een faal en hij daardoor straks misschien niet meer naar scouting wilt komen. Zij hulp hebben we wel echt nodig.
Wat zouden jullie doen?
Change is for weirdos ~ Niall Horan