Ongeveer twee jaar geleden heb ik een Terra Nova RPG gestart die snel vast liep, omdat ik hem vooraf niet goed had uitgewerkt. Uiteraard zal ik hem dit keer beter uitwerken en ervoor zorgen dat ik alles heb uitgewerkt voordat ik het rollentopic open.
Nu wil ik wel nieuwe topics openen (rollentopic,praattopic en speeltopic), maar ik vraag mij af of hier nog animo voor is.
Voor nu is het idee (net zoals in bij de vorige RPG) dat een groep mensen naar Terra Nova gaat. Er is informatie over Terra Nova beschikbaar in het heden, maar deze informatie is beperkt. Er zijn gevaren buiten de basis van Terra Nova en een van die gevaren zijn de Rebellen. Er zijn al mensen in Terra Nova en er is al een basis.
Als rollen zijn er dus mensen die naar Terra Nova reizen, mensen die al in Terra Nova zijn en Rebellen.
Of een RPG waarbij er een persoon terug is gereisd in de tijd, heeft door gegeven dat het veilig is en dat nu meerdere personen terug in de tijd gaan reizen om een nederzetting/dorp op te bouwen.
Bij beide ideeën reist in een keer een groep met mensen terug in de tijd. Het verschil is dat bij idee 1 er een vestiging is en dus meerdere mensen al terug in de tijd zijn gereisd. En bij idee 2 dat er een persoon is terug gereisd, het veilig heeft verklaard en er nu een groep mensen heen gaat om een vestiging op te bouwen en de omgeving meer te verkennen.
Mocht je vragen hebben, stel ze!
Dus zijn er mensen die een Terra Nova RPG zien zitten en welke van de twee ideeën spreekt je het meest aan?
[ bericht aangepast op 12 okt 2017 - 23:04 ]
Physics is awesome