• Dear You,

    I don’t know exactly who’s gonna read this, but I want to say, it’s my own decision. Say it to my friends, my brother and of course my parents. You don’t get it I think. It is simple, I am Sick of this life, I write this to a unknown person for me, I am gonna to pick an address and you are the one. I am dead at exactly 12 p.m you gonna hear it soon on the television. I want that you say to my dearest friends it was my own decision and that I love them, and I don’t know you and I never will but I love you to,

    Your faithfully

    Bill Kaulitz.

    Hier gaat het dus om draaien,..!! So what do you think? ^^

    Onbekende jij, mijn afscheidsbrief is voor jou., [IDEE]

    Lieve jij,

    Ik weet niet preces wie dit zou gaan lezen, maar ik wil iets zeggen, het was mijn eigen keuze. Vertel het aan mijn vrienden, mijn broer en natuurlijk mijn ouders. Je snapt het niet, denk ik. Hjet is simpel ik ben zat van dit leven. Ik schrijf dit aan een voor mij onbekend persoon. Ik ga iemand’s adres uitzoeken en jij bent diegene. Ik ben dood om precies 12 uur. Je gaat het vast snel horen, het komt wel op Tv. Ik wil dat je verteld aan mijn beste vrienden dat het mijn keuze was, en dat ik van ze houd. En ook ken ik je niet, en zou ik je ook nooit kennen, ik houd ook van jou..

    Bill kaulitz.


    Rollen!!
    Pick one.

    1.FUCKxLOVE
    2.Lisa
    3.Say
    4.Karen

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bekend making.

    1.Sammy, Vriendin tom
    2.Lisa, Hoofdrolspeelster.[/jij krijgt de brief.]
    3. Say,Vriendin bill
    4.Karen, hysterische fan


    JIPPYYY <3333333
    dankjewel voor de rol xx
    en het is idd handig als je me gewoon sammy noemt xD

    Say i need you, weet je een titel?
    ^

    Mijn laatste woorden zijn voor jou, ookal ken ik niet..

    I want to be dead, say it to my biggest love.

    Goodbye, I never see you again.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Goodbye, I never see you again.

    Die neem ik danku lieverd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.