Hallo Q.
Ik maak dit topic aan omdat ik me gewoon veilig en geliefd voel hier en omdat ik me echt rot voel. (Dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik nog online kom.)
Aangezien ik altijd advies kon vragen om m'n problemen, wil ik dat nu opnieuw doen.
De laatste weken waren voor mij heftig, mijn onzekerheid begint stilaan omhoog te schieten tot een punt waar ik me om alles zorgen maak. Ik voel me niet meer actief in deze wereld, soort van, alsof mijn leven enkel nog bestaat uit naar school gaan en slapen. Daarnaast heeft een van mijn goede vrienden een poging tot zelfmoord gepleegd en God zij dank is het mislukt, want ik zou niet zonder die vriend kunnen leven. De laatste reden is volgens mij wel de meest heftige. Ik voel me gewoon oer en oerslecht. Ik heb moeite met opstaan, ik huil 24/7 omdat ik me gewoon.. niet meer wil inzetten in een activiteit. Dan ga ik naar school en zet ik dit masker op en ik verberg alle dingen die ik niet wil dat mensen zien en ik word er gewoon verdrietig van en dan voel ik me opeens zo klein in het universum en dan komt er die akelige gewaarwording en dan huil ik weer.
Liefste Q'ers, kan iemand iets herkennen hierin, want ik ben doodmoe.
ADS.
Heaven is a place that we all have