• Dezen avond om 20.15 is het junioreurovisiesongfestival opéén!

    Dit is de volgorde waarin iedereen gaat spelen!

    1. Roemenië

    2. Armenië

    3. Wit-Rusland

    4. Rusland

    5. Griekenland

    6. Georgië

    7. België

    8. Bulgarije

    9. Servië

    10. Malta

    11. Nederland

    12. Oekraïne

    13. Litouwen

    14. VJR Macedonië

    15. Cyprus



    Hopelijk wint Belgie dit jaar of komen ze op z'n minst in de top 3

    Want tot nu toe is x!nk de enigste die op de 7e plaats is kunnen geraken. tegenover alle andere (die het junior festival in Belgie hebben gewonnen)Die altijd op een van de laatste plekken stonden.


    Dus hopen dat Oliver wint


    I need you like a heart needs a beat

    Hopen dat Marissa(Nederland) wintxD
    Bij ons begint het op 20:00 op Nederland 3xD

    ma rusland hoort tog niet bij europa?? waarom doet die dan mee??:S

    Wit-Rusland wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vindt tot nu toe X!nk de beste groep die ze hebben gestuurd samen met Oliver.Ik bedoel heb je Torr (?) al is bekeken ? Ik vind hem totaal niet schattig en zingen kan hij niet.Die Lindsay vond ik gewoon stom .Ze moeten meer naar de zang dan naar het uiterlijk kijken vindt ik.


    agree


    I need you like a heart needs a beat

    Zingt Belgie in het nederlands of in het frans? Want je moet toch de taal van je land doen.. xD

    Zingt Belgie in het nederlands of in het frans? Want je moet toch de taal van je land doen.. xD


    Nederlands

    En duitsland?


    duitsland doet niet mee omdat het allemaal bedrog is ;(

    Oehh !!allemaal kyken x')
    <³³.


    We were bOrn fOr Love! ^^

    X!nk komt ergens wel bekend voor , xD , hadden zij niet ook zoon liedje van; Ik ben een robot. alalllalala , xD of zit ik nu helemaal verkeerd ? ik ben toch voor Nederland =]


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    X!nk komt ergens wel bekend voor , xD , hadden zij niet ook zoon liedje van; Ik ben een robot. alalllalala , xD of zit ik nu helemaal verkeerd ? ik ben toch voor Nederland =]


    Neeh!
    x!nk zong de vriendschapsband
    en niet iets met robot :')


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Neeh!
    x!nk zong de vriendschapsband
    en niet iets met robot :')


    Volgens mij hebben ze later een liedje ik ben geen robot uitgebracht, na het songfestival..
    Waarom weet ik dat--'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)

    Volgens mij hebben ze later een liedje ik ben geen robot uitgebracht, na het songfestival..
    Waarom weet ik dat--'


    Nee da was Kickx,een soort van Naa-apers van Xink,maar ze worden er totaal niet graag mee vergeleken,omda Kickx nogal...Gay was xD

    & Juaa,ik vind Olivier zn liedje echt goe,vn den eerste keer luisteren al...
    mss da we dees jaar wa meer kans maken :D

    & DL doe nie mee,mda ze het teveel vriendjespolitiek vonden met de oostblok landen

    xx


    everybody needs a song.

    Hmmm heb het dit jaar niet gevolgd, die pré-selecties, dus ben ook niet van plan om te kijken, als ik nu thuis zou zijn.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En duitsland?

    Duitsland is een groot land, net als Frankrijk en Groot Brittanië. Die landen kiezen er zelf voor om niet mee te doen aan de Eurosong festival. Waarom, weet ik niet precies, maar het heeft wel iets te maken omdat het een groot land is.

    @ xMisterCoolx

    Rusland hoort wel degelijk bij Europa, en een groot stuk bij Azië. Daarom zouden mensen denken dat Rusland ook tot de grote landen hoort, maar als het over Europa gaat, is dat niet waar, omdat maar een klein stuk van Rusland bij Europa hoort.:'D
    x.


    ok

    (...)
    Duitsland is een groot land, net als Frankrijk en Groot Brittanië. Die landen kiezen er zelf voor om niet mee te doen aan de Eurosong festival. Waarom, weet ik niet precies, maar het heeft wel iets te maken omdat het een groot land is.

    Nee, volgensmij omdat hun tegen de puntentelling zijn. Omdat Oost Europa aan vriendjespolitiek doen. En bij de volwassen versie gaan hun toch altijd gelijk naar de finale. Maar dat geldt niet voor de junior versie. En aangezien je toch niet voor je eigen land kan stemmen maakt het niet uit of hun groot zijn.

    Ik volg het niet echt..
    maar ik hoop dat NL wint...
    Of Belgie natuurlijk :]

    *is vandaag lief XD*