• Hey allemaal!

    Aankomende donderdag heb ik mijn eerste stage dag. Mijn stage is een maatjesproject waarbij ik een jongen van 11 jaar moet begeleiden en ondersteunen tijdens zijn eerste half jaar op de middelbare school.
    Aangezien we wel een formeel gesprek gehad hebben, maar elkaar nog niet erg goed kennen, ben ik op zoek naar een kennismakingsspel zodat onze eerste afspraak lekker luchtig verloopt.

    Weet iemand misschien iemand van jullie een kennismakingsspel voor 2 personen?

    Oei, ik ken best wel wat kennismakingsspellen, maar dat is echt voor groepjes kinderen die wat jonger zijn :/ geen kennismakingsspellen voor twee personen helaas :/

    Succes in ieder geval!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Oei, ik ken best wel wat kennismakingsspellen, maar dat is echt voor groepjes kinderen die wat jonger zijn :/ geen kennismakingsspellen voor twee personen helaas :/

    Succes in ieder geval!


    Ja, ik heb hetzelfde probleem. In ieder eval bedankt voor het reageren :)

    Hmm wat dacht je van kaartjes maken met allerlei vragen en die in een bakje stoppen. Om de beurt trek je een kaartje en die moet je beantwoorden.

    Dat is eigenlijk het eerste waar ik aan denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Hmm wat dacht je van kaartjes maken met allerlei vragen en die in een bakje stoppen. Om de beurt trek je een kaartje en die moet je beantwoorden.

    Dat is eigenlijk het eerste waar ik aan denk


    Ja, dat is een goed idee. Simpel en makkelijk om mee te nemen. Dank je wel!

    Rootless schreef:
    (...)

    Ja, dat is een goed idee. Simpel en makkelijk om mee te nemen. Dank je wel!
    Alsjeblieft, misschien ook leuk om wat losse blaadjes mee te nemen mocht hij nog vragen willen bedenken dan kan hij ze er ook in stoppen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Alsjeblieft, misschien ook leuk om wat losse blaadjes mee te nemen mocht hij nog vragen willen bedenken dan kan hij ze er ook in stoppen


    Ohh inderdaad! Super!