Het Verhaal Summer Vibes, een programma die jongeren een gratis vakantie aanbiedt. Uit de honderden inzendingen werden er 10 getrokken om dit jaar mee te gaan naar Hawaii. 5 Dames en 5 heren die verschillen van 17 tot 25 jaar hebben hun spullen gepakt en staan klaar om naar dit eiland te vertrekken. De meesten kennen elkaar nog niet, maar toch. De jongeren delen samen één penthouse, en als je samen iedere dag in dezelfde kamers komt gebeuren er langzamerhand veel dingen. Vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies en tranen. Misschien deed je mee omdat je een nieuwe liefde zocht, of omdat je gewoon mee wilde naar het zonnige Hawaii? Allemaal anders, maar toch klaar om hier drie weken van de zomervakantie door te brengen. Het Penthouse De kamers zijn klassiek, en hebben een wit thema. Er slapen twee/drie mensen in één kamer, en die gang die je ernaast ziet kan je gebruiken als balkon of als gang naar andere kamers, aangezien ze allemaal naast elkaar zijn gebouwd. Wat je niet kunt zien is dat er nog een tafel-voetbal-tafel staat, en een pooltafel. Het hotel staat dicht bij het strand, en daar worden één eer per week op zaterdag strandfeesten georganiseerd. Er is ook een openbaar binnen zwembad en een luxe restaurant, hier krijgen de jongeren elke dag om 9:30 ontbijt toegediend. Hawaii heeft ook nog een aantal winkelstraatjes en er zullen ook nog activiteiten georganiseerd worden, zoals snorkelen of vulkanen bezoeken, maar ook een rondreis met de helikopter. De Rollen Naam • Reputatie {Faceclaim} // Username • Pagina Dames Vol ♡ Joanne Paulsen • The Artist ♡ Kennedy Rosie Kane • Nog Onbekend {Kennedy Dawn Stearns} // Lyrea • 1.1 ♡ Kate Deborah McCarthy • Nog Onbekend {Emily Bador} // philocaly • 1.1 ♡ Gereserveerd door verstappen ♡ Amelie Carpenter • Nog Onbekend {Madeline Mcnulty} // cotton • 1.1 Heren ♥ Jay Felan Cooper • Nog Onbekend {Diego Barrueco} // philocaly • 1.1 ♥ Gereserveerd door cotton ♥ Gereserveerd door Hepzibah ♥ Gereserveerd door naestivate ♥ De Regels —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd — In deze MSV mag je twee rollen waaronder één meisje en één jongen. —Sluit niemand buiten en wees aardig tegen elkaar, geen ruzie buiten de MSV. — Niemand is perfect, de rollen dus ook niet. — Tijdstippen worden door mij aangegeven. — Ik hoor ideeën over vakantie trips in Hawaii graag. — Vragen beantwoord ik graag, zowel in het praattopic of als GB/PB berichtje. Spam het rollentopic niet vol alsjeblieft. — Alleen Amber, [ul=]ik dus[/url], maakt de topics aan. Indien verteld. — Veel plezier! De Topics [url=]Speeltopic[/url] Praattopic |
|
[ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 12:11 ]
''With all due respect, which is none...''