Poncho schreef:
Oke, dat zijn allemaal best wel goede tips en gerusstellende zinnen. Misschien moet ik inderdaad gewoon gaan. Als het eerste dag niet bepaald leuk is, kan ik nog altijd de tweede dag skippen.
Jup, deel het op in kleine blokjes, dat is mijn tactiek als ik iets nieuws probeer. "Ik moet minimaal tot morgenavond blijven, als ik het dan nog niet leuk vind ga ik weg." Volgende dag: "deze dag probeer ik ook nog en anders ga ik weg". En dan blijkt het allemaal best mee te vallen. Zo had ik een hekel aan mijn bijbaan toen ik net begon, maar na een maand begon ik het best leuk te vinden en nu heb ik het er prima naar mijn zin.
Ik heb de feestintroductie van mijn uni ook geskipt, want dat was niet met mijn klasgenoten, dat was een introductie van de studentenstad met meerdere scholen. Maar de introductieweek van mijn opleiding heb ik wel meegemaakt. Het waren lange dagen, ja, maar je bent met een hoop studenten die na een tijdje ook flink moe zijn en je leert ze zo wel alvast kennen. Gewoon doen, dus!
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...