• Hoi Leute!

    "Hé, een nieuw bericht! Oh, iemand heeft iets in mijn gastenboek geplaatst. Laat me maar snel even gaan kijken! Dat bericht open ik later wel, want dat vertelt me toch enkel wat ik al weet!" "Oh, x heeft een nieuw hoofdstuk! Lees ik later wel even. *opent bericht nooit meer*" Dit is zo ongeveer de beschrijving van mijn prachtig Quizletleven. Zo heb ik nu 63 ongeopende berichten die voornamelijk bestaan uit "Nieuw hoofdstuk geschreven door x" en "Nieuw bericht in je gastenboek".

    Een "als gelezen markeren" knop zou mijn leven er dus veel gemakkelijker op maken, en ik geloof niet dat ik de enige ben. (krul) Zou dit geïnstalleerd kunnen worden? (Of bestaat het al en heb ik er met mijn dom hoofd losweg over gekeken?)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die bestaat er toch al, of heb ik het mis?
    Edit: bij nader inzien dus toch niet. Maar ik verwijder die berichten sowieso ineens. Dusja.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 16:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Die bestaat er toch al, of heb ik het mis?


    Zou je me kunnen uitleggen waar? Ik vind 'm namelijk niet. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik verwijder die altijd. En heb het gastenboekprivebericht uitgeschakeld. Je kan ze in een keer verwijderen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Ik verwijder die altijd. En heb het gastenboekprivebericht uitgeschakeld. Je kan ze in een keer verwijderen.


    Dat kan ook, maar ik vind als gelezen markeren gemakkelijker, eigenlijk. Ik ben neurotisch en verwijder niet graag dingen, haha. EN KAN DAT??? (gastenboekprivéberichten uitschakelen) Oh god. Een nieuwe wereld gaat voor me open. Bedankt, haha!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leah ─ gewoon naar instellingen > berichten en notificaties > dan instellen waar je pb van wil krijgen.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    Leah ─ gewoon naar instellingen > berichten en notificaties > dan instellen waar je pb van wil krijgen.


    Dat had ik ondertussen gevonden, maar bedankt! :D Het lijkt me gewoon nog steeds handig om dingen als gelezen te markeren, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat mij handig lijkt is dat er naast een hoofdstuk staat of je die al gelezen hebt of niet. Ja de letters zijn dan donker gekleurd maar na een dag of week zijn ze alweer normaal gekleurd (of als je op andere computers zit is het niet donker gekleurd)

    Want jeetje, soms zit ik uren te zoeken waar ik gebleven was haha.

    Dex schreef:
    Wat mij handig lijkt is dat er naast een hoofdstuk staat of je die al gelezen hebt of niet. Ja de letters zijn dan donker gekleurd maar na een dag of week zijn ze alweer normaal gekleurd (of als je op andere computers zit is het niet donker gekleurd)

    Want jeetje, soms zit ik uren te zoeken waar ik gebleven was haha.


    Dit.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dex schreef:
    Wat mij handig lijkt is dat er naast een hoofdstuk staat of je die al gelezen hebt of niet. Ja de letters zijn dan donker gekleurd maar na een dag of week zijn ze alweer normaal gekleurd (of als je op andere computers zit is het niet donker gekleurd)

    Want jeetje, soms zit ik uren te zoeken waar ik gebleven was haha.


    wtf dit wist ik helemaal niet... :')

    Maar inderdaad ik zou zo'n gelezen knopje echt heel handig vinden!

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 23:08 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Dex schreef:
    Wat mij handig lijkt is dat er naast een hoofdstuk staat of je die al gelezen hebt of niet. Ja de letters zijn dan donker gekleurd maar na een dag of week zijn ze alweer normaal gekleurd (of als je op andere computers zit is het niet donker gekleurd)

    Want jeetje, soms zit ik uren te zoeken waar ik gebleven was haha.

    Er staat toch zo'n vinkje bovenaan het hoofdstuk als je het gelezen hebt? (Of is dat alleen voor de mobiele versie?)

    Maar pb's als gelezen kunnen markeren zou ik inderdaad ook wel handig vinden. (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."