• Jaah ik wil ff een 'klacht' neerlegge over de 'Spotlight'. Een échte klacht is het niet maar gewoon iets erover zeggen.
    Nouw, ik vind die 'Spotlight' ectually niet zo leuk, goed enzoo omdat er ook mensen zijn die van hun ouders ofsoo geen Quiz in de 'Spotlight' mogen zetten omdat het geld kost etc. Daar ben ik 1 van en daardoor worden mijn Quizen ook érg weinig gemaakt enzoo&& dat is ectually niet echt leuk.
    -Edit
    Ik vind het zeker NIET eg dat Q. geld nodig heeft om te blijven bestaan of waar dat ook voor dient maar it's nie leuk voor ons...
    Deelt er iemand mijn mening?
    <3

    ME!


    I do not hook up.

    Ik ook..

    ik heb het nooit gevraagd maar ik weet het antwoord al..
    :S


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ook, ik heb het al een paar keer gedaan maar mijn ouders zijn dan altijd boos.Maar als je quiz niet in de SpotLight heeft gestaan wordt hij idd minder gemaakt.En Q. is vroeger ook altijd perfect blijven bestaan toen alles nog gratis was, waarom zou dat nu niet kunnen ?


    The soul needs autumn.

    Waarom zou je dat eigenlijk moeten vragen?
    Moeten je ouders dan altijd weten wat jij met jouw geld doet ofwat?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Waarom zou je dat eigenlijk moeten vragen?
    Moeten je ouders dan altijd weten wat jij met jouw geld doet ofwat?


    nee, ik ben 12 && Mijn ouders betalen alles nog voor me omdat ik zélf geen zakgeld enzoo krijg.

    (...)

    nee, ik ben 12 && Mijn ouders betalen alles nog voor me omdat ik zélf geen zakgeld enzoo krijg.

    Awzo!ö
    Nja daar heb ik nooit last van gehad, moest van kinds af aan alles zelf al betalen dusjah..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Awzo!ö
    Nja daar heb ik nooit last van gehad, moest van kinds af aan alles zelf al betalen dusjah..


    E ik heb dan ook og is 2 zussen& een hond && daarvoor moet ook betaald worden :S

    (...)

    E ik heb dan ook og is 2 zussen& een hond && daarvoor moet ook betaald worden :S


    Ja m'n ouders betalen ook nog alles voor moi omdat ik nog geen zakgeld krijg ik heb daarbij nog een (stief)zusje die pas 2 jaar is geworden en die een scheef voetje heeft dus operaties speciaale schoenen die 150 euro kosten en dan nog een zus die 13 is en nog een (stief) broer die 17 is en die zakgeld wil omdat hij elke dag uit gaat.
    Okde dat is eruit xP.


    I found myself in Wonderland.

    Ik ö


    Listen to what we're not saying..

    is zo irritant, ,:@


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    'k Mag het niet, maardoe het lekker toch :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik heb het 1 keer stiekem gedaan en dat doe ik nooit meer.

    Nou, een site onderhouden kost wel geld. Je bent alleen voor het aanmaken van het adres (www.quizlet.nl) al vaak rond de 30 Euro kwijt. Dan moet je nog betalen voor de server enz. Ik kan me voorstellen dat Rutger wat extra inkomsten wil hebben. Netlog heeft dat toch ook? Daar kun je ook niets in de spotlight zetten als je geen credits hebt. En Hyves heeft betaal Goldmembership.


    Bored.

    Ben het met je eens;)

    Nou, een site onderhouden kost wel geld. Je bent alleen voor het aanmaken van het adres (www.quizlet.nl) al vaak rond de 30 Euro kwijt. Dan moet je nog betalen voor de server enz. Ik kan me voorstellen dat Rutger wat extra inkomsten wil hebben. Netlog heeft dat toch ook? Daar kun je ook niets in de spotlight zetten als je geen credits hebt. En Hyves heeft betaal Goldmembership.


    True (:


    We'll still love each other, forever and always. <3