Hey Lieve Q,
Over 1,5 week is het zover, ik word 18.
Naast een boel geregel is het natuurlijk altijd leuk om een jaartje ouder te worden. Volgens de wet is 18 wel een redelijke mijlpaal die je behaald, maar daar wil ik het eigenlijk nu niet zozeer over hebben.
Ik word 18, Freaking 18, en weet je wat dat betekent? Mijn ouders zorgen al 18 jaar voor me ;O Die zielige ouders van mij... Nee grapje, als ik mijn ouders mag geloven ben ik best een lief kind, hahaha.
Straks ben ik voor de wet 18 en moet ik een beetje op eigen benen gaan staan. Het moment dat ik uit huis zal gaan komt steeds dichterbij, het moment dat ik een vaste partner ga vinden komt steeds dichterbij, het moment dat ik helemaal uit ga vliegen komt steeds dichterbij.... Na al die jaren dat mijn ouders voor mij gezorgd hebben en me tot dit punt hebben gebracht... Ik vind dat gewoon enorm bijzonder.
Echt niet iedereen heeft het geluk om tot zijn 18 bij zijn ouders te kunnen wonen. Om een goede band op te bouwen met z'n ouders. Om zijn ouders uberhaubt te kennen.
Nu mijn 18e verjaardag in de buurt komt, ben ik me daar ineens heel sterk van bewust... en daarom wil ik graag mijn ouders bedanken. Ipv een cadeau te krijgen, wil ik hen graag een cadeau schenken.
Naast een brief waarin ik uitleg hoe blij ik met ze ben, ben ik opzoek naar een cadeau. Wat zou ik mijn ouders kunnen schenken?
Daarvoor schakel ik jullie dus in, haha. Hebben jullie ideeën voor een cadeau? Een bijzonder knutselwerk of een voorwerp die ik uit de winkel kan halen. Just let me know. Wat zou ik kunnen doen om te laten zien hoe dankbaar ik met het ben?
Groetjes,
The Almost 18 girl, Jerina c:
~My Mind Is Free~