• Waarneer komt Tokio Hotel toch weer eens in Nederland?
    Weten jullie dat?
    Zijn er geruchten ;o?

    xje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Er is nog niks bekend. dus je kan wel zeggen dat ze in maart komen maar is het al bekend op de officiele sites ? nee. Het enige wat bekend is dat ze in februarie/maart een nieuwe cd uitbrengen.

    Ik had gehoord, mei

    MR ik weet het ni hoor :P

    ik hoor niet dat ze in mij komen maar daarna. want ik heb in mei examens :|

    Er is nog niks bekend. dus je kan wel zeggen dat ze in maart komen maar is het al bekend op de officiele sites ? nee. Het enige wat bekend is dat ze in februarie/maart een nieuwe cd uitbrengen.

    Wat zij zegt.
    Waarschijnlijk komen ze rond maart/april, maar verwacht niet teveel er is nog niks gezegd;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ze moeten maar naar mijn huis komen =D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Wat zij zegt.
    Waarschijnlijk komen ze rond maart/april, maar verwacht niet teveel er is nog niks gezegd;].


    kijk tenminste iemand die het met mij eens is. Tokio Hotel en de roddels die zeggen zoveel. Het album zou eerst in november komen toen december toen januarie en nu komt het pas uit in maart. en ergens zal het me ook niet verbazen als het album in mei nog niet uit is. maar goed. jullie zeggen ook allemaal wel ja ze komen in maart/mei/april. 14 juni zei tokio hotel we komen in 2009 terug. dat kan ook pas november 2009 zijn. dus hoop niet te veel dat bespaard je een teleurstelling

    MALOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
    ja ikj vind dat ze in maart en april en mei en juni en juli en augustus en september en oktober en november en december en januari komen.
    HAHA.
    ikweetniet :$.
    doeeeischatjee, xx loveyouuuuABF


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    kijk tenminste iemand die het met mij eens is. Tokio Hotel en de roddels die zeggen zoveel. Het album zou eerst in november komen toen december toen januarie en nu komt het pas uit in maart. en ergens zal het me ook niet verbazen als het album in mei nog niet uit is. maar goed. jullie zeggen ook allemaal wel ja ze komen in maart/mei/april. 14 juni zei tokio hotel we komen in 2009 terug. dat kan ook pas november 2009 zijn. dus hoop niet te veel dat bespaard je een teleurstelling


    Agree. Helemaal mee eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als het in maart zou zijn, zou het nu ongeveer al bekend zijn en de kaartverkoop tussen deze week en 3 weken. :')


    -