|
Ondanks dat er al zo'n soort topic is geopend, vond ik het nodig om dit ook te openen.
Ik loop persoonlijk zovaak tegen negativiteit aan. Of het nou haten op anderen is of gewoon van het negatieve uitgaan. De negativiteit vind ik zo erg. Het is in mijn ogen een soort poison. Stiekem ben ik bang (ja, angst is ook niet goed, I know) dat er door alle haat tegenwoordig die op social media en dergelijke meer wordt verspreid een derde wereldoorlog ontketend wordt. In ieder geval. Of het nou lief voor elkaar zijn is om iemand gewoon beter te laten voelen of om iets groters te stoppen. Ik vind het belangrijk dat we lief tegen elkaar zijn. De mensen die het nodig hebben iets meer liefde tonen. Natuurlijk is het onmenselijk om altijd lief te zijn, want dan komen complimentjes niet meer binnen en worden ze gewoon. Natuurlijk ben je wel eens geïrriteerd of boos op iemand en dat is goed. Sommige mensen mogen wel eens flink op hun donder krijgen. Ik wil ook nog eventjes kwijt dat ik het echt heel erg naar m'n zin heb op Quizlet de laatste tijd. Dankjewel, lieve mensen <3 Het doel van dit topic is: Wees lief voor elkaar en probeer elke dag een paar gemeende complimentjes uit te delen. (En knuffels zijn ook niet overbodig.) Iedereen wordt blij van complimentjes. Klein voorbeeldje: Ik liep een paar dagen geleden op het station met een Harry Potter-shirt en een meisje liep langs en zei: "I like your shirt!" en ookal was het zo'n klein dingetje, het maakte me blij. Zo blij dat ik het nu nog steeds onthouden heb. Wat is het laatste complimentje dat jij hebt ontvangen die echt een lach op je gezicht zette? |
[ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 11:08 ]
look at the stars, look how they shine for you;