IT'S FIVE O'CLOCK SOMEWHERE
Als ik nu opsta en het bier vindt, Raf, dan zit je echt met een probleem, riep Gianni vanuit een andere kamer in het huis. Raf rolde lachend zijn ogen en trok nogmaals een willekeurig kastje open. Ergens kreeg hij het idee dat hij gek aan het worden was en eigenlijk kon hij dat zich niet veroorloven zonder alcohol. Nyah riep ook iets, maar Raf kon niet geheel verstaan wat ze precies zei. Hij werd dan ook afgeleid door Gianni, die de keuken ook ingelopen kwam. Hij verkondigde dat hij nog een krat op zijn kamer had staan. 'En waarom deel je die niet met ons?' vroeg Raf lachend. Binnen enkele seconden stond ook Nyah in de keuken. Ze zette met wat moeite een krat bier op tafel en acuut verscheen er een grijns op het gezicht van Raf. Onmiddellijk greep hij er een flesje uit en opende het.
Als ik nu opsta en het bier vindt, Raf, dan zit je echt met een probleem, vroeg Gianni uit het niets toen ze allemaal bier in hun handen hadden. Gianni keek naar Nyah, waar Raf uit op kon maken dat hij de vraag specifiek aan haar stelde. Dat gevoel werd versterkt door de woorden die volgden. deze jongen hoef ik het waarschijnlijk niet eens meer te vragen; wanneer is het antwoord ooit weleens niet ja geweest?'
Raf lachte en dacht aan zijn laatste scharrel: een jongen die hij kende door wat gemeenschappelijke vrienden. Niet veel bijzonders, maar leuk genoeg voor een avondje. 'Goed punt,' zei hij lachend op de opmerking van Gianni. Nyah gaf toe dat ze waarschijnlijk ook wel iemand zou vinden en dat verbaasde Raf niet. Hij hield er wel van dat ze zo vrij was in dat soort dingen. 'En jullie dan?' vroeg ze vervolgens. Raf deed zijn mond open om antwoord te geven, maar Nyah was hem al voor. 'Of besluiten jullie vanavond in jullie dronken staat elkaar te zoenen en met elkaar het bed in te duiken?'
Raf grijnsde breed naar Nyah. 'Ik denk dat niet dat Gianni dat ooit zal proberen,' zei hij ondeugend. 'Begrijp me niet verkeerd. Als ik de kans kreeg, had ik hem al lang met huid en haar opgegeten, maar ik wil de arme jongen niet afschrikken. Toch, Gianni?' Raf maakte een grapje. Hij voelde zich niet aangetrokken tot Gianni en dat wist de jongen, als het goed was, ook, maar dat betekende niet dat hij een kans om Gianni te pesten zomaar voorbij liet gaan.
KNOW YOUR WORTH. THEN ADD TAX
|
![](http://data.whicdn.com/images/139984886/large.png)
|