• Hoihoi, ik heb zomervakantie, nu 1 week, en ik heb er nog 5 te gaan. Een groot deel van die weken heb ik iets te doen, maar een groot deel ook niet. Ik hou wel van tekenen en knutselen, en van grote dingen maken.
    De spullen die ik heb waarmee ik iets kan maken:
    - tekenspullen
    - 1 niet super groot kartonnen doosje
    - heel veel A4 papier
    - schaar, plakband, tape etc.
    - verf
    - een schildersdoek (niet super groot)
    - redelijk wat geduld

    Waarvoor ik iets zou kunnen maken:
    - ik heb 2 honden, dus ik zou daar iets mee kunnen
    - mn ouders
    - mezelf om me daarna nog langer te vermaken
    - iets waarmee ik een centje bij kan verdienen, dus iets dat ik kan verkopen

    Ik knutsel het liefst iets groots, waar ik later nog wat aan heb, maar ik vind het prima om te tekenen of schilderen.
    Ik hoop dat jullie ideeën hebben over iets wat ik kan maken. Alvast bedankt!


    -

    Eehm.... views maar geen reacties heb ik niks aan


    -

    Je kunt de kartonnen doos versieren? Dozen zijn altijd nuttig. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kun je niet iets op youtube vinden??
    Ik heb beetje t zelfde probleem, dus ik ben maar random tekeningen gaan schilderen die ik op mn muur plak, want ik vind t altikd zo gaaf als muren helemaal vol staan met posters en dat soort dingen.

    Daarnaast moest ik net ineens denken aam zo'n brieven boekje. Ik ben alleen de naam kwijt, maar dat zag ik een keer op youtube. Het was zo filmpje en dat meisje maakte allemaal brieven voor haar vriend en elke brief was dan voor een soort emotie of gebeurtenis.
    Bijvoorbeeld bij de brief: Als je verdrietig bent, had ze een lieve brief geschreven met hoe blij ze met hem was en daarbij een knuffelbeer geknutseld. Dat stelde dat een soort van knuffel voor.

    Ben alleen kwijt hoe dat hete, want het had wel een naam, maar misschien als je lettres invuld op youtube dat je ergens komt.

    Misschien kun je zo iets maken voor je ouders of een vriend of vriendin, familielid. Idk


    ~My Mind Is Free~

    Stalk pinterest, helpt bij mij voor inspi, leuk zo crea bezig zijn in de zomer


    Aan niets denken is ook denken.