Okay wtf. Ik ga naar een hospiteeravond, waarom? Juist om er voor te zorgen dat dit hele gezeik met reizen voorbij is. Ik ben niet degene die gekozen heeft om in een fucking boeren gat te wonen dus jullie leven maar met de consequentie dat als ik om negen uur uit utrecht vertrek, ik er pas om half twaalf. Ja en fuck jou met je "ja ik ben moe". Ik ben ook moe. Ik ben het zat om telkens te moeten vragen of ik opgehaald kan worden, denk je dat ik dat leuk vind? Denk je dat ik overal om 8 uur weg wil gaan omdat ik anders niet meer thuis kom? En waarom denk je dat ik niet eerder naar huis gegaan ben vanavond? Het is niet alsof ik die kamer nodig heb, right? Voor jullie is het lekker makkelijk. Woeh leuk in een dorp wonen, maar ik heb het altijd al gehaat en dat weten jullie en dan moet ik ook nog elke avond ruzie gaan maken over het terug naar huis komen. I. AM. SORRY. Ok? Believe me, als ik het op zou kunnen lossen dan zou ik het doen. Laat me maar 5KM naar huis lopen midden in de nacht over een landweggetje door een fucking bos, sure ik doe het wel. Dan hoop ik dat jouw schoonheidsslaapje mijn lijk waard is.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.