Yukimura schreef:
Ik begin inderdaad steeds meer last te krijgen van dit soort meldingen. Ook bij het aanpassen van een foto bij een hoofdstuk. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, want ik betrap mezelf erop dat ik behoorlijk geïrriteerd begin te raken
En dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling, want ik vind dit verder een top-site.
Normaal gaat het nu gedaan zijn. Om verbeteringen te kunnen brengen aan de site moeten we van bepaalde oude structuren af. Maar dat kan niet in één keer. Dus Rutger is creatievorm per creatievorm aan het omzetten. En dan is het nu gewoon een kwestie van alles dat bij die creatievorm succesvol over te zetten, maar dat is enorm veel werk. Maar ondertussen, sinds gisteren, staan alle creatievormen in dezelfde database. Dit is een goede basis voor komende verbeteringen. ^^
En trouwens niet alle problemen van laatst zijn te wijten aan deze overzetting. De laatste tijd moeten er externe partners aangesproken worden omdat bepaalde zaken niet meer werken zoals bijvoorbeeld de problemen op het forum. Dus we kunnen niet aan alles meteen wat doen, helaas. ^^
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury