Micaela schreef:
Voor Fallon kan Gabriel wel danspartner zijn? Hij is erg fanatiek igg, maar wat voor danspartner zoekt ze? Hij doet vooral modern en ballet.
Gabriel zoekt ook nog relaties! Denk aan:
-Vrouwelijke BFF
-Iemand waar hij voor de lol mee kan flirten
-Een goede vriend
-Iemand waar hij goed mee kan losgaan tijdena uitgaan (en ouder dan hem is zodat hij igg naar binnen gelootst kan worden)
-Een vijand
-Iemand waarmee hij haat / liefde relatie heeft
-Iemand die soort van broer / zus van hem is, hem in de gaten houd
- (evt) iemand waar hij een crush op heeft
Cora voor ex Gabriel??? (kan lekker ongemakkelijk zijn als ze samen dans doen, vooral moderne dans) Miss dat ze nog wel een soort van vrienden zijn, gezien dat avontuurlijke Gabriel nog wel erg aanspreekt?
-> Gabriel heeft namelijk wel wat relaties met meisjes gehad, en ik denk dat hij van haar echt heeft gehouden.
@
Dove: Eventueel heb ik Gabriel wel voor haar ex? Dat hij haar wel leuk vond, maar eigenlijk wel heel blij was -sorry- omdat ze vreemdging en het uitging, omdat hij geen gevoelens meer voor haar had (maar meer voor jongens, wat hij ontkent)
@
Kyros: Ik denk dat Gabriel hem sowieso knap vind en dat dat alternatieve en 'i don't give a shit about anyone else his opinion' hem wel aanspreekt. Hij zal hem dus wel interesseren, juist omdat hij zo verschillend is door dat rustige. Miss dat hij een secret crush op hem heeft, maar hij zal dit niet snel toegeven. Daarbij komt dat Kyros wel rustig is en Gabriel denkt dat hij te druk voor hem is.
[ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 18:07 ]
Aan niets denken is ook denken.