• Hallo lieve Q'ers,

    Vanwege het gegeven dat ik een zwaar jaar achter de rug heb en daarin mijn levensstijl ernstig heb laten versloeberen, ben ik van plan om dit heftig aan te gaan pakken — afvallen, beginnen met sporten en een beter eetpatroon implementeren. Echter, omdat ik van nature een emotie—eter ben en de discipline heb van een pinda zoek ik een aantal Q'ers die samen met mij in een whats'app groep elkaar willen ondersteunen rondom dezelfde missie: een gezondere levensstijl aanhouden.

    Mocht je mee willen doen, lees dan eerst de regels en restricties door in dit topic. Daarna kun je hier een berichtje plaatsen en mij een PB sturen met je telefoonnummer. Uiteraard word je telefoonnummer zorgvuldig behandeld — alleen de Q'ers in de whats'app groep zullen hier toegang tot hebben.

    Liefs,
    Mirte

    Regels
    • Foto's sturen van gezonde maaltijden worden aangemoedigd.
    • Geen ruzie.
    • Gewicht mag alleen in de whats'app groep benoemd worden.
    • Het aanmoedigen van een ongezonde levensstijl is verboden.
    • Houd spammen tot een minimum.
    • Niet praten over calorieën (calorieën tellen zal niet gebeuren).
    • Respecteer elkaar en elkaars keuzes.

    Supportive Q'ers
    Andrea — Waddles
    Anne — Punzie
    Emma — Krullie
    Jip — Wiarda
    Louise — Micaela
    Marleen — Meraki
    Megan — Anatomy
    Mirte — Kaur
    Qing — Yellowstone
    Sarah — Hooverphonic

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 12:36 ]


    •

    Ja! I'm in. Word tijd dat ik eens weer wat normaler ga koken :') En ik word altijd gemotiveerd als ik recepten kan uitwisselen met mensen haha


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik wil wel mee doen!


    --

    YES i'm in. ik wil bijkomen hahaha dus dat houdt ook in meer (en) gezonder eten (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Awesome — dan hebben we al vier mensjes. En Qing: natuurlijk, heel goed, iedereen heeft natuurlijk zijn eigen reden om mee te doen! Leuk om te zien dat die zo verschillend kunnen zijn.
    Mocht je het nog niet hebben gedaan: stuur me dan een PB met je telefoonnummer. Ik maak morgen de whats'app groep aan!


    •

    Ik wil ook wel meedoen!
    Zelf ben ik al een tijdje bezig met sporten om mijn conditie te verbeteren, maar ik wil ook wel weer wat gezonder gaan eten, dus motivatie is wel welkom. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik had er eentje gemaakt, maar het is nogal doods :'D achja.


    You were born original, don't die as a copy.

    gooi mij er ook maar bij, volgens mij kan het niet echt kwaad


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yes pleaaaase. Je hebt mijn nummer al. (cat)


    everything, in time

    Ik wil ook wel meedoen, niet omdat ik te zwaar ben puur omdat ik gezonder wil gaan eten (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik wil ook graag meedoen ^^


    I am an idiot, I move.

    Ik ook! Ik ben al bezig met gezond eten, en dat gaat goed, maar een steungroep is zeker fijn.

    Waddles schreef:
    Ik wil ook graag meedoen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil ook wel joinen, al ga ik meer op de fitness tour dan gezond eten (sws ook belangrijk)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zou graag mee willen doen, maar ik heb een probleem en dat heet 'vriend'... =(

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 11:20 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jaa lijkt me leuk! Ik heb ook mezelf en m'n gezondheid wat laten gaan dit jaar en wil voor de vakantie nog eventjes gezond doen!


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can