Hoooi!
Bijna één jaar geleden is mijn katje overleden doordat ze werd aangereden door een auto. Ze was toen nog maar iets meer dan een jaar bij ons dus uiteraard waren we helemaal niet voorbereid om haar te moeten verliezen.
Maar nu hebben we daarstraks kittens in onze tuin gezien mét mamakat. We zijn op onderzoek uitgegaan en hebben ergens helemaal vanachter in onze tuin (dat is eigenlijk een klein bosje met veel struikgewas en vooral veel dennennaalden) het nestje, tegen onze eigen verwachtingen in, ontdekt!
Voorlopig zijn we niet van plan het te laten weghalen. We willen ook zeker extra eten voorzien, al moeten we wel uitkijken dat de katten van de buren daar niet op afkomen.
Ik ben echt zo enthousiast. Ik hoop echt dat ze het allemaal overleven en dat we ze kunnen laten castreren/steriliseren zodat ze verder vrij kunnen rondlopen. We hebben al wel besloten dat het geen huiskatten (aangezien ze wild zijn) worden, maar dat als ze onderdak nodig hebben we het ze wel willen geven door de deur van het tuinhuis open te laten staan.
Zijn er mensen die dit ook al eens hebben voorgehad? Hebben jullie tips? Of zouden jullie ze meteen laten weghalen?
The soul needs autumn.