• Mijn mensen en ik hebben redenen om te geloven dat er een groot corruptieschandaal gaande is op Quizlet. De accusaties zijn voor de leden van het praattopic bekend als 'Het Awesome Topic'. De leden van het topic houden twee maal per jaar (al vallen ze soms weg) awards voor de leden van hun topic. Het is recent aan het licht gekomen dat bepaalde leden van het topic stemmen op leden van de originele harde kern, zelfs wanneer deze leden al maanden niet meer in het topic of zelfs op Quizlet zijn geweest. Een voorbeeld hiervan is het feit dat gebruiker en origineel lid van het Awesome Topic Mallory de award won voor 'Meest random blub' terwijl de gebruiker amper aanwezig was in het topic. Er wordt zelfs gezegd dat ze pas 5 maanden later ontdekte dat ze deze award had gewonnen.
    Onze bronnen hebben verschillende namen laten vallen, zo was het origineel Awesome Topic lid Helgenberger die Mallory origineel nomineerde.
    In de stemming zelf won Mallory met 66.7% van de stemmen. MiniLadd, Ledecky en Helgenberger gaven ook toe dat zij op Mallory hadden gestemd. Wie de vierde stemmer is is ons nog niet bekend.
    Onze bronnen zijn ook nog niet zeker of Mallory hier gewoon een toevallige keuze was of dat ze de stemmers had gekocht met kudo's of misschien zelfs credits.
    We weten nog niet alles over deze situatie, maar het ziet er niet goed uit voor de 'oerleden' van het Awesome Topic


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    QuizletAdvocaat schreef:
    (...)
    Hoe weten we eigenlijk dat jij zelf niet de vierde stemmer bent? Heb jij bewijzen? Is dit hele gedoe misschien een grote dekmantel voor je eigen corruptie?

    Ik had op Adnane gestemd. Ik kan dit bewijzen als degene die op mij stemde en de vierde stemmer naar voren komen.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Ja, want ik heb niet gestemd op die polls. Ik was niet actief in het topic en ik ben vergeten te stemmen, ondanks jouw herinnering. Ik kan het bewijzen als de poll actief wordt en als ik dan op stem en screenshots maak.

    Ik zal de poll terug actief zetten, er zit sowieso veel bewijsmateriaal in.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moxley schreef:
    (...)
    Ik zal de poll terug actief zetten, er zit sowieso veel bewijsmateriaal in.

    Ik zie dat de poll terug online is, maar ik merk wel ook dat de poll enkele minuten geleden nog is aangepast. Wat is hier je verklaring voor?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 23:35 ]


    Officiële Quizlet advocaat

    QuizletAdvocaat schreef:
    (...)
    Ik zie dat de poll terug online is, maar ik merk wel ook dat de poll enkele minuten geleden nog is aangepast. Wat is hier je verklaring voor?

    Ik heb enkel aangepast dat de poll voor iedereen zichtbaar is, zodat ook mensen buiten Quizlet het bewijsmateriaal kunnen zien.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Oei, dat is een zeer vervelende zaak. Gelukkig is dit aan het licht gekomen, en is er een advocaat om alle gedupeerden te verdedigen! Sterkte met de rechtszaak.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    :O


    Nobody Say It was easy