• De NS wordt steeds creatiever in het bedenken van excuses voor opgelopen vertraging. :9~

    De Nederlandse Spoorwegen hebben weer te maken gehad met vertragingen.Dit keer waren het geen blaadjes,sneeuw, werkzaamheden,kapotte bovenleidingen of verbogen rails,maar .. een kangoeroe.

    Het dier bleef vrolijk op en naast het spoor tussen Zwolle en Meppel huppelen, waardoor de treinen langzamer moesten rijden om de spring-in-het-veld niet aan te rijden.

    Na een tijdje verliet Skippy het spoor en kon het treinverkeer weer hervat worden.Waar het dier is gebleven en, belangrijker,waar het vandaan kwam, is vooralsnog volslagen onduidelijk.


    Aldus nos.nl/teletekst. :’)

    Ik weet dat het 'kangoeroe' is, maar hey catchy titel :')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 16:02 ]


    oi, suzy

    Hahaha serieus 😂😂


    26 - 02 - '16

    het is toch ook kangoeroe?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Het is kangoeroe.

    Hahahaha hoe geweldig!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Haha wat is dit nu weer?

    Wat is het de volgende keer? Een aquarium viel stuk? Visjes moesten gered worden? Ofzo? Geweldig dit. Gelukkig hoef ik bijna niet met het ov.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    Wat is het de volgende keer? Een aquarium viel stuk? Visjes moesten gered worden? Ofzo? Geweldig dit. Gelukkig hoef ik bijna niet met het ov.

    Ik vanaf september iedere dag jippiejajee :9~


    oi, suzy