Clickbait titel, grapje.
Mijn vriend en ik zijn allebei gamers. Sinds afgelopen november wonen wij samen en we hebben beiden een laptop, maar die willen we niet volproppen met games. Een laptop wordt dan al snel langzamer en we moeten ze ook nog gebruiken voor werk/school. Een echte, goede computer kan ook al snel in de honderden, misschien wel duizenden euro's tikken. Maar nu, na lang, lang zoeken, vonden wij de....
MSI Gaming G Series - laptop, yes, speciaal ontwikkeld voor gamers. Zelfs over het toetsenbord hebben ze goed nagedacht:
Wij zijn er zo blij mee, dit is echt onze nieuwe baby. We hebben wel een losse muis aangeschaft, want dat werkt toch makkelijker met gamen. Zowel het toetsenbord als de muis geven ook licht en dat maakt me echt veel enthousiaster dan zou moeten, haha.
Voor jullie is dit natuurlijk niet zo belangrijk, maar ik moest mijn enthousiasme (ik ben 21, maar voel me nu even 7) er even uitgooien. *O*
Stiekem vind ik het ook best grappig omdat niemand ooit van mijn vriend of van mij verwacht dat we gamen, omdat hij meer een skaterboy is en ik (als ik mezelf dan toch ergens zou moeten indelen) meer richting de "hipsterkant" (ugh dat klinkt nu al vreselijk).
Hebben jullie onlangs nog nieuwe aankopen gedaan waar jullie heel blij mee zijn?
everything, in time