• Hoi,

    ik heb sinds maandag een nieuwe en betaalde baan
    ik doe dan schoonmaken op een school
    het is hartstikke leuk en je ziet de boel opknappen
    aangezien ik een beperking heb en wat langzamer werk, krijg ik niet alles af
    hier baal ik van natuurlijk, ook enige schaamte
    mijn jobcoach en de leidinggevende weten van mij dat ik een beperking heb.

    vandaag ga ik wel vol goede moed aan de gang, maar ben bang dat ik het niet redt in een tijdsbestek van 2 uur.
    ik werk me al de naad uit (!)

    gisternacht flink liggen piekeren.
    had ook een gevoel dart ik iets ben vergeten, alleen ik weet niet wat.

    zo, moest even mijn EI kwijt ^^




    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Doe je dit elke dag? Kan je het dan niet beter in tweeën opsplitsen. De ene dag doe je de helft en de andere dag ook de helft?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hoeveel dagen werk je per week op die school? Anders zou je eventueel een planning kunnen maken. Zelf heb ik ook wel eens schoongemaakt in een school. De gangen moesten iedere dag geveegd en gedweild worden, net als de wc's en de klaslokalen van de kleuters. Bij de lokalen van de oudere kinderen moesten bijvoorbeeld op de maandag de tafels en op de woensdag de vloer. (;


    26 - 02 - '16

    Schoonmaken kan ook echt heel zwaar zijn hoor. In Undercover Boss zag ik een keer een aflevering waarin de schoonmaaksters een hotelkamer in stipt 15 minuten van top tot teem schoon moesten hebben... Phoe.. Moet je toch niet aan denken. Ik ben al 15 min bezig met mijn bed alleen al!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Schoonmaken kan ook echt heel zwaar zijn hoor. In Undercover Boss zag ik een keer een aflevering waarin de schoonmaaksters een hotelkamer in stipt 15 minuten van top tot teem schoon moesten hebben... Phoe.. Moet je toch niet aan denken. Ik ben al 15 min bezig met mijn bed alleen al!


    Voor een vijf kantoortjes, een keuken, wc en kleine kantine krijg ik maximaal een uur 😂


    26 - 02 - '16

    Ik had het al gehoord. Nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! (:
    Ik vind het wel knap van je, schoonmaken als baan kan soms best zwaar zijn. Dat zeg ik uit ervaring. :')

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17