|
RPG-REGELS |
|
everything, in time
|
RPG-REGELS - Geen perfecte rollen, natuurlijk. - Reserveringen voor rollen blijven 48 uur staan. - Maximum van twee personages. Om te voorkomen dat er te veel vrouwen zullen zijn, mag je van elk geslacht maar één personage hebben. - Besturen van een ander personage doe je enkel wanneer je daar toestemming voor hebt. - 18+/16+ is toegestaan, er hoeft hier ook geen waarschuwing voor gegeven te worden. - Topics worden enkel aangemaakt door Maia (Mirinae) of mij. - Minimaal 300 woorden. -Laat het even weten wanneer je een tijdje niet kunt posten of je graag wilt stoppen. In het laatste geval kunnen we je personage goed uitschrijven. - Reacties die niet bij de rpg zelf horen, zie ik graag tussen haakjes: () [] {}. - De RPG is gebaseerd op de serie. Rollen uit de serie zijn niet toegestaan. We volgen ook niet dezelfde verhaallijn, we zien vanzelf hoe de RPG loopt. - Graag zie ik zoveel mogelijk verschillende personages. Niet ieder type is een leider, maar ook niet iedereen is een volger. Niet iedereen is even blij om op aarde te zijn. Niet iedereen is even aardig, of eerder gemeen. Lees dus andere rollen over voor je zelf een rol creëert, zodat we echt verschillende type personages krijgen. - Doe ook echt alsjeblieft je best tijdens het schrijven van de post. Reageer niet alleen op een ander, maar voeg gedachten toe, omschrijvingen van de omgeving, etc. Creëer een sfeer! Daarnaast kan ik niet vaak genoeg hameren op spelling en grammatica. We zijn allemaal mensen en al helemaal online lees je al snel over een foutje heen, kan gebeuren, maar probeer er wel een beetje aan te denken. - Wanneer je een groter plan wil introduceren, wat meerdere mensen aan zou kunnen gaan, geef dit dan wel even aan boven aan je post. Dat zou er zo uit kunnen zien: (Mijn personage heeft zojuist bonen gevonden die niet eetbaar blijken, je wordt er enorm ziek van. Mochten jullie dus bonen aangeboden krijgen, of iets willen doen met je personage, kun je hierop inhaken!) |
|
everything, in time
[ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 10:22 ]
If you want someone to trust you, you should give them a reason.
[ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 14:44 ]
everything, in time
[ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 13:38 ]
everything, in time
OH SHIT, had dit nog niet gezien als ik vanmiddag thuis ben lees ik mezelf even up to date
Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.
MT.
Love? I want to sleep.
'I may look sweet, but I can kill you easily'' |
Momenteel loop ik rustig door het bos wat deel is van het territorium van mijn clan, Trikru. Vandaag werd er besloten dat ik deze dag moet doorbrengen in de bossen om alles goed in de gaten te houden en het gevaar van ons af te houden. Deze periode is het heel erg rustig wat betreft ruzie tussen de clans, waardoor ik deze taak nogal nutteloos vind. Helaas moet ik wel. Doordat ik in opleiding ben om vaste krijger te worden, moet ik ook nu de taken doen waar sommige te lui voor zijn. Het is tenminste beter dan dagelijks op de kinderen te letten, of op zoektocht te moeten gaan om nieuwe nachtbloeden te kunnen vinden. Ik grijns een beetje, ik heb soms verhalen gehoord over andere taken binnen de clan waardoor ik dit algauw minder erg vind. Opeens zie ik iets uit de lucht vallen, waardoor ik raar opkijk. Algauw volgt er een klap waardoor ik snel naar mijn pijl en boog grijp. Na de klap zie ik veel rook en aangezien ik toch niks beters te doen heb, besluit ik om te kijken wat er nou in hemelsnaam is gebeurd. Na een tijdje kom ik aan op de plek van kwestie. Ik zie dat het ding wat gevallen is een soort schip is. Vervolgens zie ik er mensen uit lopen die nogal een beetje dom rond staan te kijken. Ik verstop me in de struiken om de situatie goed in me op te nemen zodat ik straks de clan goed kan uitleggen wat dit is en wat er daar gaande is. Het eerste wat me opvalt na het feit dat er nog meer mensen zijn, is het feit dat ze heel anders gekleed zijn dan ons. Ze zien er niet uit als grounders. Ze zien er ook niet uit op een manier dat ze ooit zoals ons zouden kunnen zijn. Ik besluit na een tijdje om gauw terug te keren naar mijn clan. Eenmaal aangekomen is de eerste die ik zie Naya, een meisje die ook krijger wilt worden net zoals ik. "Hoe was je ronde?" vraagt ze glimlachend. "Ik heb iets heel raars gezien' mompel ik terwijl ik veder loop naar een plek waar meerdere van ons zijn. 'Jongens," zeg ik "Er is een nieuw gevaar'. |
You must go on. thrishanakru > Gashina
Alfie wist niet dat de landing zo veel schokken kon veroorzaken, dus perste hij zijn lippen ijzerhard op elkaar. Hij had de goede beslissing gemaakt, ja, dat had hij gedaan. Toch bleven er allemaal doemscenario's door zijn hoofd spoken. Wat als Jolene niet eens één van de 100 was? Wat als hij hier voor niets was? Wie weet was ze gewoon ook verstopt? Hij schudde die gedachten weg en ging naar de poort. hij was onderweg toen hij opeens een gemoffeld gekerm hoorde. Als bij automatisme liep hij richting het geluid. Alfie probeerde zich te manoeuvreren langs de vele mensen waarna hij halt hield bij de plek waar het geluid van kwam. Voor dat hij de situatie goed en wel hadden bekeken, zag hij alleen maar een brunette met het gezicht dat hij hoopte te zien. Alfie wou zo luid schreeuwen als maar kon maar er kwam slechts een enkel zacht geluid uit. "J-olene?" (best kort maar je kan er wat mee) |
[ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 19:27 ]
Heaven is a place that we all have
[ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 20:11 ]
Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.
Eliyah 20 jaar - the 100 - you are a diamond, dear, they can't break you - Op mijn teken trekt Jolene aan Zara's onderarm. Met al mijn kracht duw ik het gewricht terug op zijn plek. Het geluid dat het lichaam maakt als reactie op de krachten die op 'm uitgevoerd worden laat weten dat het gewricht weer terug op zijn plaats schiet, gelukkig. Tot mijn verbazing geeft Zara geen kik. Ik inspecteer het gewricht en laat Zara haar arm voorzichtig bewegen. Buiten de blauwe plekken ziet het ernaar uit dat haar spieren een beetje verrekt zijn, maar er zijn geen ernstige verwondingen verder. 'We hebben niets aan medicijnen. Ze hebben ons niets meegegeven, Eli. Buiten zijn misschien wel kruiden, maar we weten niet eens of het veilig is daar.", ik kijk Jolene aan en wil net opmerken dat ik al buiten ben geweest wanneer ze een stuk stof van haar eigen kleding afscheurt en meedeelt dat we dat misschien als mitella zouden kunnen gebruiken. Ik knik kort, pak het stukje stof aan en knoop hem om Zara's goede schouder heen. "Het zal nog wel even pijn blijven doen. Ik probeer zou gauw mogelijk iets voor je te vinden wat die pijn een beetje tegen gaat. Verder zo veel mogelijk rust pakken.", geef ik mee als instructies. Dan kijk ik Jolene aan. "Thanks voor je hulp." Kort bijt ik op mijn lip. "Hoe is het met jou? Jij wel helemaal heel?", vraag ik dan zacht. Zarayda Willens 18 jaar - the 100 - 'You look like trouble... call me' Voordat ik het doorheb trekken ze met twee man sterk aan mijn arm. Ik bijt op mijn tong tegen de pijn. Langzaam voel ik hoe de ijzerachtige smaak van bloed mijn mond vult en ik slik moeizaam. Mijn ogen vullen zich opnieuw met tranen maar ik haal opgelucht adem zodra ik hoor dat mijn schouder weer op zijn plek zit. Ik luister naar de instructies van de jongen en knik terwijl hij de mitella op zijn plek zet. Meteen overspoelt een gevoel van opluchting me. Het doet niet meer zo veel pijn als eers. Ik kijk beiden aan. "Dankjewel.", ik glimlach kort en kom voorzichtig overeind. "Ik weet niet wat ik had gedaan als jullie niet voorbij waren gekomen.", zeg ik zacht. "Als ik ooit iets terug kan doen voor jullie, laat het me dan weten?"
|
[ bericht aangepast op 16 juni 2017 - 13:17 ]
everything, in time
Vanaf het moment dat Jolene zich tot hem gericht heeft, weet hij dat dit echt is en geen droom. 'Ja, ik ben het,' hij lacht even, 'ik heb je al zolang niet meer gezien.' Het voelt op dit moment allemaal onecht en de rest van de omgeving lijkt even weg te vagen. Naast de jongen die ze daarnet Eli had genoemd. Alfie begon hem af te vragen of hij meer gemist had dan gedacht. Als de jongedame hem even aanraakt aan zijn wang, legt hij vol geluk zijn hand op de hare. Kort daarna vliegt ze hem om de hals. Hij knuffelt haar terug en wiegt zachtjes heen en weer. 'Ik ben het echt, ik zweer het,' hij slaakt een zucht, 'maar wat doe jij hier? Je moest toch veilig blijv-.' Hij eindigde zijn zin toen Alfie besefte dat hij tot later moest wachten voordat hij over dat onderwerp ging praten. 'Jij hebt klaarblijkelijk ook niet stilgezeten, hè,' zegt hij met een grappende toon. Hij probeert zo subtiel mogelijk de vraag van hoe hij hier was gekomen te negeren. Daarna fluistert hij kort in haar oor: 'Jolene en Eli zitten in de Ark, blablabla, ding dat rijmt op Ark, kus, kus, kus.' Alfie kende het rijmpje niet maar probeerde het wel in zijn lied te integreren. 'Ben je klaar om op de Aarde te stappen, zus?' (best kort maar je kan er wat mee) |
Heaven is a place that we all have