Oké, hieronder staat een rant die er bij mij al lang inzit. Ik wil niemand aanvallen en als je je aangesproken voelt, weet dan dat ik absoluut niets tegen jouw persoon heb. Schrijf vooral zoals jij wil, ik zal er nooit slecht op reageren, of kritiek geven als het niet gevraagd is. Het moet gewoon eventjes ergens staan, omdat ik nu eenmaal in deze maatschappij leef en dan is dat om één of andere reden nodig dat mensen mijn mening horen/lezen. Idk, weet gewoon dat het echt niet als een aanval bedoeld is, al snap ik dat het wel zo kan overkomen. God, ik zou me zelf aangevallen voelen, haha. Anyways, als je erover wil discussiëren, dan staat mijn pb/gb open. Ga gewoon niet kut doen, want uiteraard schrijf ik deze dingen niet op deze manier als ik tegen een bepaald iemand praat. Dit zijn nu algemene frustraties en ik heb niemand specifiek in mijn hoofd.
Haters gonna hate, maar goed. Ik ben het zo beu om zo veel fouten te zien. Hier, op facebook, in fucking ondertitels? Echt, als je zo veel leest en schrijft,
dan moet je toch de basic woorden kennen. EN ALS IK NOG EEN KEER HOOR HOE MOEILIJK DT-REGELS ZIJN, DAN SLA IK EEN GAT IN DE MUUR. Het is echt verdomme niet zo moeilijk. Ik heeft nooit een extra t, hij/ zij altijd en jij als het werkwoord erachter staat. DAT FUCKING IS HET OKE? ER ZIJN NIET EENS UITZONDERINGEN? En als je twijfelt bij de voltooide deelwoorden, ZET HET DAN GEWOON EVEN IN DE VT??? HOE FUCKING MOEILIJK KAN HET ZIJN?
Echt, wow.
En dan ben ik nog niet eens begonnen over alle mensen die - hier, op facebook, waar dan ook - hun tekst mooier willen maken, en dat is goed en leuk, maar denk alsjeblief eens na. ALS IETS NIET KLOPT OF KLINKT OF ALS JE DAT WOORD NOOIT UITSPREEKT, GEBRUIK HET DAN OOK NIET (IN ELKE ZIN). Bijna niemand zegt 'doch' luidop, ok? Het klinkt oud en geknutseld, en het leest gewoon echt niet vlot. Stop doing that. En metaforen die niet kloppen, zijn ook zo lelijk als de nacht. EN HET ZIJN FUCKING OGEN OK? ER IS NIETS MIS MET DAT WOORD, DANKUWEL.
Oh en:
Het gebeurT
Het IS gebeurD (want het gebeurDE)
Hij bedoelT
Het IS bedoelD (want hij bedoelDE)
Rant over. Nu kan ik er een tijdje weer tegen. Sorry.