Ik las gisteravond deze blog en ik weet dat velen hier katten hebben, daarom wil ik jullie waarschuwen om nooit je kat naar kittenplace te brengen. Het hele verhaal lees je hier
Wow, wel heftig allemaal hoor. En ook ontzettend kinderachtig van Anja dat ze zoiets op facebook plaatst. Hopelijk gaat het goed met de laatste kittens!
Snapple schreef:
Wow ik schrok wel eventjes!
die reacties daar onder volgde ik alleen niet meer, volgens mij is daar ook een héle discussie aan de hand
Wilberforce schreef:
Dunno, maar ik lees de eerste reactie eronder ik geloof dat dit verhaal twee kanten heeft...
Ik zou gewoon in 't vervolg naar een dierenarts gaan (;
Nou Ja die 'andere kant' blokkeert de mensen die klagen, vertelt leugens over dat deze mensen broodfokkers zouden zijn enzo....voor mij is die andere kant een leugenaar
Nou Ja die 'andere kant' blokkeert de mensen die klagen, vertelt leugens over dat deze mensen broodfokkers zouden zijn enzo....voor mij is die andere kant een leugenaar
Ik kon niet echt een samenhang vinden in die lange reactie met het andere verhaal en begreep eerlijk gezegd ook niet helemaal wat het ermee te maken had, al kan dat ook zijn omdat het pas echt over dat stuk ging ergens in het midden en ik de reactie iets te lang vond om in de avond, toen ik al hoorde te slapen, helemaal door te lezen hehe
Ik kon niet echt een samenhang vinden in die lange reactie met het andere verhaal en begreep eerlijk gezegd ook niet helemaal wat het ermee te maken had, al kan dat ook zijn omdat het pas echt over dat stuk ging ergens in het midden en ik de reactie iets te lang vond om in de avond, toen ik al hoorde te slapen, helemaal door te lezen hehe