• Ik ben heel lang niet op Quizlet geweest, don't blame me, maar sinds kort heb ik de weg weer gevonden.
    Alleen merk ik dat ik me niet kan abonneren, geen kudos of reacties kan geven.
    Dan krijg ik altijd te horen, dat er iets misging of dat ik me eerst moet aanmelden (maar dan ben ik al aangemeld).
    Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn, het is al van bij mijn "terugkomst" het geval.


    I'm becoming the best version of myself.

    Dit heb ik ook met reacties geven op stories. Echt al maanden haha. 😅


    The truth is out there.

    Ripley schreef:
    Dit heb ik ook met reacties geven op stories. Echt al maanden haha. 😅


    Eigenlijk wel lastig, zo lijkt het of je kunt gewoon niets meer doen hier.


    I'm becoming the best version of myself.

    tacenda schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel lastig, zo lijkt het of je kunt gewoon niets meer doen hier.


    Hier is het topic wat ik destijds heb aangemaakt: Link. Misschien dat je hier nog wat tips uit kan halen. c:

    Edit: ik heb het btw alleen met reacties op creaties volgens mij. En op mobiel lukt het dus wel.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 12:47 ]


    The truth is out there.

    Probeer eens je cookies en geschiedenis te verwijderen. Het is niet gezegd dat dat de oplossing is, maar af en toe wel. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je cookies en extensies even verwijderen helpt meestal wel (wat het exact doet, weet ik niet, maar bij mij hielp het). Als dat niet werkt kan je proberen je browsegeschiedenis te verwijderen? c: Anders weet ik het echt niet, sorry. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik dacht even dat je Quizlet beu was toen ik dit topic zag staan.
    Gelukkig is dat niet het geval!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Bedankt voor de reacties!

    Misschien had ik het iets langer moeten uitpluizen voor ik het poste,
    al was ik er niet opgekomen maar ik ben nu in een andere Webbrowser ingelogd en nu lijkt alles het wel te doen!


    I'm becoming the best version of myself.