• Nou de vraag is dus: Als jij Zwarte Piet zou zijn,wie zou je dan een pepernoot geven?

    Het mag iemand van Quizlet zijn maar ook iemand van school,familie of vrienden. Geef ook aan waarom je die gene een pepernoot geeft of een bedorven pepernoot :'D

    Aan Sharon en Steff omdat wij letterlijk me de intocht van sinterklaas geen pepernoten kregen (huil)

    echt LOL ze negeerde ons bijna :P


    You can never wear to much black

    Kindjes(A)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ick geef het mezelf (a) Omdat ik cool ben[/eigendunk]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zou ze zelf op eten ^^

    Aan alle kindjes in mijn stageklas, Krullie en de rest eet ik zelf op xD


    Think before you act.

    BOOSSNICCHT!<3 [/jongen van school, lang verhaal, wil je horen? PB]

    Ehm...:]] Mensjes die aardig zijn, en beroemde sterren, like Shia LaBeouf, en heel Simple Plan & Go:Audio enzo.:]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Uhhm, al mijn vriendinnen. Van quizlet en school. En de rest zelf opeten


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maaaiikee xD
    een leuke vriendin
    Geen toho fan maar dz ni erg
    Diez lieff'' x

    ik ga de mensen uit mn oude klas bedorven pepernoten geven -op Kim, Heleen, Laura & Kristie na- en dan mogen vooral Roos&Daniek met hun slaafjes erin stikken(duivel)

    en goede pepernoten geef ik aan AL mijn vrienden (H) aan mn hond ;D en familie ofso o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sinterklaas, na al dat harde werken mag hij wel een pepernootje :]

    Dan geef ik;
    Chiaar, Naan, Naooom, Mama, Lio, Marieke, Jan, Andries een pepernoot. :')
    (En Charlie. x'd)

    Heel toevallig, moet ik morgen *zaturdag* als Piet spelen in L'warden.. Dus vandaar dit burichtje. Uhm, ik zou wel moeten gevun aan alle kids x'] . Maar het meeste is van MY MY MY natuul'k ! Do NOT touch my peppernuts ^^ . Grrr..


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells