Je weet toch dat je daar zelf iets aan kunt doen he? En dit geldt voor iedereen die hier op reageert dat die het ermee eens is, en dit is niet op een vervelende manier ofzo. Maar dit soort topics worden eens in de zoveel tijd geopend en dan klaagt iedereen weer eens, en iedereen is het daarmee eens.
Wat nu als je zelf meer lijstjes gaat maken? Of wat nu als je sneller een topic opent? Vroeger werden voor ieder klein ding een topic geopend. Het regent: wie is er nat geworden? De zon schijnt: wie is er aan het genieten? Een vlieg gevangen tussen een boek: haha, wat grappig. Zie, en nu worden alleen nog maar voor grote dingen topics geopend, waarschijnlijk omdat er zoveel werd geziekt. Begrijp me niet verkeerd, maar dan waren er een of twee personen die klaagden dat het niet nodig was daarvoor een topic te openen en langzaam zijn mensen daarmee gestopt. En wat ik ook mis, zijn de lowkey rpg's, waarbij je geen heel boekwerk moet neerpennen om mee te doen, of de rollen en de opmaak van de post nog mooier is dan de inhoud. De rpg's waarbij je twee regeltjes schreef, maar waar je toch interactie had.
Maar dat is mijn punt: nadat je dit topic hebt geopend, ga andere dingen doen op Quizlet. Maak een quiz, schrijf een gedicht! Mensen volgen wel. Het forum is nu alweer levendiger dan het een jaar geleden was lijkt mij. Dat komt ook omdat er meer topics zijn bijgekomen. Dus wees niet bang om zelf iets te doen. Mensen zullen je voorbeeld wel volgen en meer dingen gaan doen.
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt