Ik heb even de aanvraag gekopieerd die ik ergens anders had gedaan (maar waar niks meer van gekomen was). Mocht ik nog iets vergeten zijn, let me know
Titel: The Tale of Roses
Ik vind dit lettertype wel mooi, maar je zit er uiteraard niet aan vast
Overige tekst: (and their meaning)
Deze tekst moet er zeker ook op, maar dan wel iets kleiner en misschien in een hoekje ook ergens Maheegan?
Samenvatting van waarvoor het is: "A single rose of any color depicts utmost devotion,
Two roses entwined together communicate "Marry me",
Six Roses signify a need to be loved or cherished,
Eleven roses assure the recipient they are truly and deeply loved,
Thirteen roses indicate a secret admirer."
Het is een Sterek (Teen Wolf) AU en het gaat dus vooral over hoe ze elkaar vinden en elkaar helpen er op te komen. En rozen zijn belangrijk (: oh, en geheimen van elkaar hebben, secrets zijn ook belangrijk
Plaatjes: Ik geef graag veel opties om uit te kiezen, dus ik heb bij mijn favorieten van elk een sterretje gezet om het makkelijker te maken mocht je dat handig vinden (: Je hoeft dus ook zeker niet alles te gebruiken, ik hoef niet én rozen én een bos etc. Maar dus wel Stiles en Derek allebei als je ze erop zet
Rozen 1
Rozen 2* (bij deze misschien als een soort vervaagding aan de onderkant?
Forest 1
Forest 2*
Dylan O'Brien/Stiles 1
Dylan O'Brien/Stiles 2*
Tyler Hoechlin/Derek 1
Tyler Hoechlin/Derek 2* (in combinatie met mijn favoriet bij die van Stiles, dan lijkt het alsof ze naar elkaar kijken )
Faceclaims?: Logischerwijs (want Sterek) Tyler Hoechlin en Dylan O'Brien, maar ze hoeven niet per se op de cover. Ik heb wel het liefst of allebei of allebei niet (:
Sfeer: Mysterieus, fantasieachtig, misschien vrolijke binnenkant met een donkerder randje of zoiets?
Belangrijke elementen van je verhaal: Rozen zijn erg belangrijk en hun betekenis. En geheimen en het bos gaan een grote rol spelen.
Verticaal of horizontaal: Verticaal
Extra: Het verhaal is Engels en gaat ook op AO3 komen. Zou ik de cover daar ook mogen gebruiken? Zo ja, heb je een AO3 account waar ik naar kan linken anders zet ik je Quizlet naam erbij (: Je mag ook zeker experimenteren met wat je zelf leuk vindt, je zit bij mij op zich niet snel ergens aan vast, zolang de rozen maar terug komen :'D
Onwijs bedankt alvast!
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis