Hoi!
Normaal kan ik vrij snel wel iets bedenken waar ik tevreden mee ben qua titel. maar nu gewoon écht niet.
Het verhaal even in korte lijnen (mijn vorige beschrijving was vrij onduidelijk)
Victoria heeft altijd tussen de mensen gewoond. Haar moeder leeft in een andere wereld en haar vader is een gevalletje DNA Onbekend. Al een tijd lang neemt het natuurgeweld in de wereld plots toe [ denk aan; orkanen, tsunami's aardbevingen maar ook steden die verwoest worden door bijvoorbeeld ophol geslagen plantengroei] Anwar, een knappe elf (natuurlijk) weet Victoria te redden wanneer het geweld dichterbij komt. hij neemt haar mee naar Svergai, zijn thuis. Maar Victoria komt erachter dat er meer schuilt achter haar aanwezigheid binnen het hof van Heer Talon - een risicovol spel waar het draait om het tegen gaan van De Verspreiding. Victoria is drager van één van de 5 genen. De 5 genen die coderen voor een genezing van de zelfverwoesting van onze wereld; of er juist voor zorgen dat de verwoesting versneld wanneer in verkeerde handen
Maar ze is een mens, geen elf dus feitelijk is het onmogelijk dat haar bloed en vezel het bestaan kan laten overleven - of zit er meer achter?
de Elven in mijn verhaal wonen in Scandinavië en IJsland, maar ik wil ijs niet de boventoon laten voeren (dan krijg je spontaan Elza in je oor roepend like; LET IT GOOO)
Maar afijn. dat dus een beetje. Ik zoek een Nederlandse titel.
Wie iets leuks weet; please let me know! oh en of het uberhaupt mogelijk het lezen waard is hihi
[ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 12:30 ]
'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat