• Wie je het meest moet vrezen, zijn degenen die niets meer te verliezen hebben...



    Drie jonge mensen die al maandenlang vermist zijn, een man die alles is verloren wat hem lief was, en een student journalistiek van wie het leven op rolletjes loopt.

    Yngve Pedersen is een jonge Deen die alles heeft wat zijn hartje kan begeren. De afgelopen tijd volgde hij het nieuws van de vermiste meisjes op de voet. De politie heeft weinig vooruitgang geboekt in het onderzoek. Yngve besluit het heft in eigen handen te nemen en gaat op onderzoek uit, maar wat hij niet verwacht, is dat hij scherp in de gaten wordt gehouden.



    Short story
    Thriller
    Onbekende personen

    Dit verhaal mag worden gerecenseerd

    [ bericht aangepast op 9 mei 2017 - 10:28 ]


    oi, suzy

    Vier Vijf hoofdstukken zijn al af, waarvan drie in afwachting van een bèta-reader!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2017 - 10:41 ]


    oi, suzy

    De proloog t/m hoofdstuk zes zijn klaar! Maar nog niet geactiveerd.


    oi, suzy

    Proloog is geactiveerd


    oi, suzy

    Hoofdstuk 1 en hoofdstuk 2 zijn geactiveerd


    oi, suzy

    Wauw! De eerste indruk die ik krijg van je boek, is meteen goed! Heel mooi in elkaar gestoken! Nu nog hopen dat het verhaal ook goed is, maar daar twijfel ik niet aan.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    Wauw! De eerste indruk die ik krijg van je boek, is meteen goed! Heel mooi in elkaar gestoken! Nu nog hopen dat het verhaal ook goed is, maar daar twijfel ik niet aan.

    Thankyouuuu! (flower) Hoop dat je het mooi gaat vinden!


    oi, suzy

    Ook hoofdstuk 3 t/m hoofdstuk 5 zijn geactiveerd!


    oi, suzy

    Hoofdstuk 6 en 7 zijn ook geactiveerd


    oi, suzy

    Doodsspel is afgelopen!


    oi, suzy