Ofja, toch een beetje. :'D
Mijn vriend zit altijd te klagen dat ik teveel papieren op tafel laat liggen. Laatst heeft hij die allemaal (en stuk of 4 blaadjes haha) opgestapeld en op de kast gelegd. Waarna hij me een 'uitbrander' gaf over dat ik de tafel leeg moet houden. Natuurlijk kreeg hij van mij een uitbrander omdat hij altijd de zetel vol legt met papieren, brieven en jassen. Maar dat vond hij niet zo belangrijk, oké dan!
Maar ik wist dat op het moment dat hij me aansprak en zei dat hij 'mijn rommel' had opgeruimd (lees als: verplaatst op de lage kast), hij op de tafel op papieren had liggen. Maar de hele tafel was leeg, dus ik ging er vanuit dat hij die opgeruimd had.
MAAAAR, nu komt het échte verhaal. Ik ging net op zoek naar een blocnote. We hebben een grote liggen in een spelletjeslade voor als we scores bijhouden enzo. Dus ik ging die pakken. Die lade bevindt zich in die 'lage kast', waar ik net over sprak. Raad eens wat ik daar vind?
Ja ja, een hele hoop papieren die hij maar met de 'rapte' daarin heeft gegooid! En dan iets over mij zeggen. Papieren over je bezoek aan de spoed hoort echt niet bij de Pokémon-monopoly. Dus ik heb netjes een stapeltje gemaakt naast mijn stapeltje. Zo meteen komt hij terug thuis, want hij moest even een pokémon in de buurt gaan vangen, en raad eens waar ons eerste gesprek over zal gaan.
Poeh, de hypocriet! Dat doet me denken dat men in de films om er snel vanaf te zijn, al het stof ed dat men bijeen geveegd heeft, even onder het tapijt veegt. :')
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury