• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 21:46 ]

    Oké, hoe krijg je dat met paint en je muis... wauw!!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Mooi gedaan! Ziet er leuk uit!

    Heel gaaf! Het is extra indrukwekkend wetende dat je dit met je muis in paint hebt gedaan, haha. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tamatoa schreef:
    Oké, hoe krijg je dat met paint en je muis... wauw!!


    Heel erg ingezoomd en nauwkeurig werken. Heb er ook zat tijd aan bestijd haha. Maarja, gewoon geen geld voor een tablet en adobe photoshop.

    Greyisms schreef:
    (...)

    Heel erg ingezoomd en nauwkeurig werken. Heb er ook zat tijd aan bestijd haha. Maarja, gewoon geen geld voor een tablet en adobe photoshop.


    Misschien kan je gimp gebruiken? (: En wat sparen, als je het echt wil?
    Ik bedoel, als je dit al kan met paint, dan is het het waarschijnlijk wel waard (:


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Tamatoa schreef:
    (...)

    Misschien kan je gimp gebruiken? (: En wat sparen, als je het echt wil?
    Ik bedoel, als je dit al kan met paint, dan is het het waarschijnlijk wel waard (:


    Er is een uitgebreide versie van paint hè (;

    En dat ziet er echt gaaf uit!


    obsessive rage

    Tamatoa schreef:
    (...)

    Misschien kan je gimp gebruiken? (: En wat sparen, als je het echt wil?
    Ik bedoel, als je dit al kan met paint, dan is het het waarschijnlijk wel waard (:


    Ik gebruik ook gimp om de animaties te maken. Maar ik vind zelf Paint fijner om mee te werken, omdat ik alles ken. Ik gebruik ook geen MS paint, maar Paint.net.

    Greyisms schreef:
    (...)

    Ik gebruik ook gimp om de animaties te maken. Maar ik vind zelf Paint fijner om mee te werken, omdat ik alles ken. Ik gebruik ook geen MS paint, maar Paint.net.


    Interessant ^^ Maar gewoon de muis alleen al lijkt me moeilijk (:
    Kortgezegd: echt heel leuk gedaan!


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Hannibal_Lecter schreef:
    Mooi gedaan! Ziet er leuk uit!


    16 - 09 - '17