Om te beginnen: ik voel me echt een vreselijk egoïstisch, verwend kreng dat ik dit topic open, dus als je hetzelfde denkt; i don't blame you.
Afgelopen maandag was ik jarig en sliep ik bij m'n vriend. Nu is het ech niet zo dat ik waanzinnig veel dure cadeautjes had verwacht maar hij had niets. Letterlijk niets. Ik kreeg alleen een kus en een 'gefeliciteerd' en dat was het. Later op de dag zei hij nog dat hij geen geld had op het moment en dat begreep ik wel. Maar hij had me zo blij gemaakt met een lief kaartje of een flesje arizona green tea. Een ontbijt op bed for all I care.
Nu heeft hij gisteren een game van 60 euro voor zichzelf gekocht en voel ik me eigenlijk best verdrietig. Nogmaals: ik hoef niks duurs en ik voel me echt verwend omdat ik me zo rot voel er over. Zeker omdat ik voor zijn verjaardag echt me heb uitgesloofd om iets orgineels en leuks te vinden voor hem. Het is ook niet zo dat hij me nooit wat geeft, want vorig jaar heeft hij me echt verwend, maar ik snap het gewoon niet.
Zal ik het gewoon laten overwaaien of er iets van zeggen? Want ik wil niet zo overkomen als dat ik nu waarschijnlijk over kom en ik overdrijf misschien gewoon weer heel erg maar idk. Meh.
Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"