• Hi toffe persoon die dit leest ^^

    Hoewel de titel van dit bericht dus geheimzinnig en niet erg duidelijk is, ben ik op zoek naar een Cover en misschien ook Banner voor een verhaal waar ik aan bezig ben. Het is een Re-Wright van Jeaj Little Arrogant Me, waarvan de oude versie hier te vinden is. Nu gaat het een klein beetje anders verlopen en naar mijn mening een heel klein beetje erg veel beter geschreven worden, maar dan heb je een klein beeld.

    Waar het verhaal op neer komt :

    Payton Rivers en Draco Malfoy staan bekend als de King & Queen van Slytherin House. Niet zo nodig omdat ze gelukkig getrouwd zijn en samen vredig regeren, o nee, meer omdat ze al vanaf jaar èèn in een vete verwikkeld zijn welke nog steeds geen conclusie heeft bereikt. Hoewel ze praktisch bijna alles gemeen hebben, kunnen de twee elkaar niet uitstaan en wordt het woord haat overmatig gebruikt.
    Pansy Parkinson vind zichzelf ondertussen in een Frienzone waaruit ze al zes jaar lang niet heeft weten te ontsnappen. Wanhopig dekt de lading nauwelijks en dus neemt ze een drastisch besluit; ze zet de enige relatie die ze wel met Draco heeft -namelijk vriendschap- op het spel voor meer. Als een laatste sprong van een kat in het nauw, besluit ze de Queen van Slytherin een weddenschap aan te bieden. Kwets Draco zodanig diep dat hij breekt. Lukt het Payton, dan bemachtigd ze Draco Malfoy zijn diepste geheim. Lukt het haar niet, dan wordt ze gedwongen die van haarzelf aan Pansy te vertellen. Payton accepteert en The Queen of Slytherin House vind zichzelf plotseling in een benardere positie dan ze ooit voor mogelijk had gehouden, want niemand had haar kunnen waarschuwen voor de rollercoaster waarin ze in een impuls is ingestapt.


    Zo, dat is een erg slordige en ruwe samenvatting, maar zet de toon goed genoeg denk ik.
    Het hoeft niet moeilijk, niet druk of te veel. Ik hou van simpel, maar duidelijk.
    Misschien iets met kronen? Mannelijk en vrouwelijk? Slytherin Pride staat vrij centraal.
    Zwart, wit, grijs, donker in ieder geval, niet te veel kleur.
    Ik heb ook goede ervaringen met mensen die gewoon hun eigen visie verwerken, dus ga je gang, leef je uit.
    De titel van het verhaal wordt ; About Kings & Queens
    Moet er niet op, mag wel.
    Zo dit is mijn ultra verwarrende uitleg, en als er vragen zijn stel ze dan gerust.
    Als er eventueel een bij zit die klikt -als er überhaupt als iets ingezonden wordt- en ik gebruik die, dan krijgt de maker een Spotlight naar keuzen ^^

    So Yeah, dat was het!
    XOXO

    [ bericht aangepast op 30 april 2017 - 19:31 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Enige idee wat je voor Payton als fc of als uiterlijk hebt?

    Niet echt. Ze heeft groene ogen en donkerblond haar.
    Ik ben er nooit heel fan van duidelijke plaatjes te gebruiken bij personages, omdat ik het leuk vind als mensen ze zelf aanpassen naar hun verbeelding ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik zet hier even een mt. Misschien probeer ik wat, al wordt dat dan ergens aan het eind van de week (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hopelijk vind je ze leuk! Het was in ieder geval leuk om te doen x






    We were the forever that didn't last

    O wauw! Die vind ik echt al heel erg gaaf, vooral de banner.
    Ik wacht nog even een weekje of iets af, maar dan weet je in ieder geval dat ik deze heel tof vind ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Is goed hoor! Leuk dat je ze tof vindt :) x


    We were the forever that didn't last

    Ik heb ook iets geprobeerd ^^ voor een banner heb ik nu geen tijd, maar mocht je voor de mijne kiezen (wat ik gezien die andere echt super gaaf is betwijfel haha), kan ik er nog wel een voor je maken.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Necessity, dankjewel, ook die is heel erg tof!
    Voor nu heb ik echter enkel een banner in gebruik genomen, aangezien ik de Coverpage best gaaf vind zoals hij is.
    Ik heb de banner van Avadabombarda in gebruik genomen, want die past heel tof bij het verhaal.
    Mooie Slytherin Pride vibe haha. Daarom heeft zij iets in de spotlight tegoed van mij ^^
    Bedankt voor de moeite!


    Marrow deep, soul deep, essence deep