Morty schreef:
(...)
De mannen waarmee ik seks heb gehad vonden het niet pijnlijk. Het enige wat uit de baarmoedermond steekt zijn een paar draadjes, die zijn al zacht maar door je eigen fluids worden die nog zachter en gaan mooi rondom de opening liggen. Niks pijnlijks aan. Nou is het wel zo, de horrorverhalen blijven mensen het meest bij, grootste gedeelte van de dames met spiraal maken nooit zulke gekke dingen mee. c:
Ik vond die paar keer dat ik met die guy met die grote was naderhand wel vrij pijnlijk, toen had ik 10 minuten tot een kwartier kramp. :'D
Ooh gelukkig. En ja, dat is waar.
Het engste dat ik heb gehoord is een vriendin van me, die emotioneel reageerde op die hormonen. Dat vond ze heel erg naar.
Maar haha, oeps. Size isn't always great.
Perffect schreef:
(...)
Met de koperspiraal zijn juist heel veel verhalen over zwangerschappen, ondanks het spiraaltje of dat het spiraaltje eruit was...
Juist met de mirena heb je maar een heel kleine hoeveelheid hormonen, omdat het al op de juiste plek zit en dat vind ik een heel fijn idee.
Ik ben ook best een vergeetachtig persoon dus ik wil eigenlijk wel eentje gaan laten zetten.
Ik denk dat het wel een beetje gelijk opgaat. Ik heb over allebei nare verhalen gehoord, maar wat Morty inderdaad al zei: het gaat nog honderd keer zo vaak níét mis als dat het wel gebeurt. En ik begrijp het, maar zelf vind ik hormonen gewoon niet zo prettig, iedereen zijn eigen voorkeur though. c:
Yrden schreef:
Ik laat een koper zetten, gewoon omdat ik hormonen echt niet verdraag. En als het misgaat is dat jammer. (:
Ja, je kunt toch nooit iets uitsluiten. Maar succes daarmee!
Tijd voor koffie.