Meraki schreef:
(...)
Oooooo dat zou ik nooit doen. Echt niet.
Ik kom uit een hele kleine familie en wij zijn dan ook heel hecht samen. Mijn vriend heeft en veel grotere familie, maar die wonen allemaal in het noorden (wijzelf in Noord-Brabant). Ze hebben ook niet zo'n goede band met die familie, dus hij snapt niet hoe familie voor mij zo belangrijk kan zijn - omdat hij er gewoon niet mee is opgegroeid.
Hij wil dus ook nooit mee naar familiegelegenheden, maar ik vind dat dat er gewoon bij hoort. We hebben een serieuze relatie, wonen al samen, dan hoort hij gewoon mee te gaan naar dit soort dingen. Als hij er geen zin in heeft, doet hij maar alsof, maar hij krijgt er echt geen beloning voor. :'D
Nja, het is nu een beetje vreemd, want de moeder van mijn vader heeft een beroerte gehad en kan sommige dingen zoals schrijven en praten niet meer zo goed, dus ik weet niet in hoeverre ze nog lang gaat leven - ze is ook al 80 volgens mij - dus ik vond dat ze mijn vriend dan toch nog eens moet zien. Heb zelf niet zo'n goede band met de familie van mijn vader, maar het is en blijft familie en ik ben gewoon trots op het feit dat mijn vriend, mijn vriend is. Mijn moeder heeft ook maar 1 zus, haar moeder had 1 broer en dat is het wel. Mijn tante heeft 1 dochter van 13, dus die kant is heel klein. Mijn vader heeft een stuk of 7 ooms, 3 tantes en die hebben ook allemaal een boel zoons en dochters die dan ook weer kinderen hebben, dus die kant is echt mega.
Maar ja, ik pak hem wel terug. Ik ga hem niet zo makkelijk zijn blowjob geven, daar mag hij om smeken hoor. Daarbij vindt hij dat ik er goed in ben, dus als we buiten zijn, gaat hij zich toch stil moeten houden, wat ook weer zo'n leuk effect geeft. Hij kan er al niet tegen als ik aan een waterijsje lik of zuig, dus dat komt wel goed, haha.
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen