• Mijn moeder belde net en overrompelde mij zo'n heel klein beetje maar totaal niet overdreven hoor. Mijn rug heeft wat issues en daarvoor loop ik bij een massagetherapeute. Afgelopen week kreeg ik ontzettend veel pijn aan mijn bovenrug, zodat dat het echt vast zat/zit. En mijn moeder gaat iedere woensdagavond wandelen met haar en zei dat ze overmorgen om negen uur nog een half uurtje heeft voor mij. Dat zou perfect zijn, moest ik nu thuis zitten. De waarheid is echter dat ik momenteel op kot zit, en van plan was tot en met vrijdag of zaterdag rustig op kot te zitten.
    Nu is mijn dilemma nu of ik morgenavond al naar huis ga, en dan vrijdagochtend naar die afspraak en de rest allemaal thuis studeer. Of dat ik niet naar die afspraak ga (die staat nog niet vast, ik moet iets laten weten), maar ik blijf een paar dagen in Leuven zitten en ik ga zwemmen en doe hier mijn oefeningen. Het is hier relatief rustig, ik kan doen en koken wat ik wil. Bovendien moet ik een beetje oefenen om te studeren hier, en het ging net een klein stukje beter als gister, want het studeren hier gaat wat minder. Van de andere kant denk ik wel dat die afspraak beter is voor mij, en dat ik thuis beter kan studeren. Maar het is ineens een hele verandering in mijn mentale planning en daar kan ik echt niet tegen. Dus dat is eigenlijk de issue achteraf gezien sorry, ik ben even mijn gedachten op een rijtje aan het zetten blijkbaar: het is beter als ik naar huis ga, maar het betekent wel een hele verandering van mijn mentale planning en daar kan ik echt niet tegen.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Als het beter is voor je gezondheid om naar huis te gaan, dan zou ik dat doen. Je gezondheid gaat voor en je kan in principe ook thuis leren. Ik zou dus weggaan. Hoe je dan je geest terug op orde kan zetten, zodat je je terug op je gemak voelt met je planning weet ik niet, want ik herken het in de verste verte niet, maar misschien moet je eens rustig gaan zitten en een nieuwe planning maken waaraan je je op kan trekken. (:

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Histoire schreef:
    Als het beter is voor je gezondheid om naar huis te gaan, dan zou ik dat doen. Je gezondheid gaat voor en je kan in principe ook thuis leren. Ik zou dus weggaan. Hoe je dan je geest terug op orde kan zetten, zodat je je terug op je gemak voelt met je planning weet ik niet, want ik herken het in de verste verte niet, maar misschien moet je eens rustig gaan zitten en een nieuwe planning maken waaraan je je op kan trekken. (:

Dank je. (: Ik denk inderdaad dat ik naar huis ga, maar het was gewoon even panikeren omdat mijn planning in mijn hoofd ineens verandert. Maar daar moet ik gewoon nog even aan wennen en nieuw calculeren. Een nieuwe planning maken inderdaad. Dat klinkt als een goed idee.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Heel herkenbaar, als ik plannen heb dan moeten ze ook zo gaan!(cat) Maar het is inderdaad beter als je gewoon naar huis gaat ='D

You were born original, don't die as a copy.